در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Branding isn't just about logos. Many brands are also represented by characters, which can be as recognizable as the brand logos themselves—think Ronald McDonald or the smiling Kool-Aid pitcher. Not every company needs a brand character, but when marketing and strategy determine a unique voice is needed to communicate for a company, brand, product or service, a brand character is a great way to engage and endear an audience. In this course, illustrator Von Glitschka explores the creative decisions, methodology, and illustration techniques behind creating brand characters. Von shows you how to choose a theme, pick an appropriate style, and covers the progressive process of drawing out your character. He also deconstructs real-world brand character projects so you can glean even more insight.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Logo Design: Illustrating Logo Marks
ورکشاپ نقاشی گرافیک برداری
آموزش طراحی یک پرتره متشکل از تایپوگرافی
ترسیم گرافیک های برداری: کشیدن الگو یا Pattern ها
Logo Design: Breaking Down the Process
آموزش چالش 5 روزه ترسیم و طراحی : ترسیم نزدیک به طبیعت
آموزش استفاده از رسانه های اجتماعی ویژه طراحان گرافیک
یادگیری عملی هنر تصویر گری از استاد بنام ون گلیچکا
Logo Design: Illustrating Brand Characters
آموزش طراحی گرافیک های وکتوری از طرح سیاه قلم تا کار وکتوری نهایی
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها