در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Branding isn't just about logos. Many brands are also represented by characters, which can be as recognizable as the brand logos themselves—think Ronald McDonald or the smiling Kool-Aid pitcher. Not every company needs a brand character, but when marketing and strategy determine a unique voice is needed to communicate for a company, brand, product or service, a brand character is a great way to engage and endear an audience. In this course, illustrator Von Glitschka explores the creative decisions, methodology, and illustration techniques behind creating brand characters. Von shows you how to choose a theme, pick an appropriate style, and covers the progressive process of drawing out your character. He also deconstructs real-world brand character projects so you can glean even more insight.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
نقاشی گرافیک برداری : رنگ و جزئیات
آموزش طراحی و ترسیم با Adobe Draw
آموزش روندهای خلاقانه ویژه طراحان
آموزش ساخت و استفاده از Texture ها برای طراحی
آموزش استفاده از رسانه های اجتماعی ویژه طراحان گرافیک
آموزش چالش 5 روزه ترسیم و طراحی : ترسیم نزدیک به طبیعت
Drawing Vector Graphics: Hand Lettering
کورس یادگیری طراحی Logo
آموزش ترسیم گرافیک های وکتوری
ترسیم گرافیک های برداری: کشیدن الگو یا Pattern ها