در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Google Tag Manager is a hugely popular technology that allows marketers to easily manage all their website and app tags from one central tool. This, in turn, frees marketers from their dependency on IT or web development departments—when they want to add or alter a snippet of analytics or tracking code, they can do it themselves by adding it to the existing tag container. This course shows marketers how to effectively leverage Google Tag Manager. Discover how to best work with accounts and containers, leverage the Google Analytics built-in tags, work with control versions and user access, create custom variables and JavaScript, fire Google Analytics events using triggers, and more. Plus, discover crucial time-saving best practices that will help you avoid many common mistakes.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ضروری Google Universalaltics (2020)
فیلم یادگیری کامل Google Tag Manager
کورس یادگیری کامل Google Analytics 4 2021
Google Universal Analytics Essential Training (2020)
Google Universal Analytics Essential Training (2020)
کورس یادگیری کامل Google Analytics 4
آموزش کامل Google Analytics
کورس یادگیری کامل کار با Google Tag Manager