در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Confluence is content collaboration software that professionals can use to create, organize, and discuss work with their colleagues. In this course, instructor David Rivers shows how to work with this powerful tool as a team member, exploring how to configure and use Confluence to manage business and project information. David dives into creating pages and blogs in Confluence, setting page layouts, and adding content and navigation. He also shares how to collaborate on content and communicate with other team members.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ورد آفیس 365
آموزش جامع Keynote 9
یادگیری Excel Desktop (دفتر 365 / مایکروسافت 365) (2018)
نکات و ترفندهای ویندوز
فیلم یادگیری کامل OneNote 2016
فیلم یادگیری Microsoft 365 ( آفیس 365 )
یادگیری آسانا ( مدیریت پروژه )
آموزش کار با HubSpot CRM
یادگیری صفر تا صد Excel 2016
Word Essential Training (Microsoft 365)