در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Confluence is content collaboration software that professionals can use to create, organize, and discuss work with their colleagues. In this course, instructor David Rivers shows how to work with this powerful tool as a team member, exploring how to configure and use Confluence to manage business and project information. David dives into creating pages and blogs in Confluence, setting page layouts, and adding content and navigation. He also shares how to collaborate on content and communicate with other team members.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش میانبرهای PowerPoint 2016
Learning Zoho CRM
دوره یادگیری کامل Zoho CRM
فیلم یادگیری کامل Word Online (Office 365)
آموزش مهاجرت از Office 2007 به آفیس 2010
آموزش مهاجرت از آفیس 2007 به Office 2010
یادگیری آسانا ( مدیریت پروژه )
نکات و ترفندهای ویندوز
آموزش مهاجرت از office 2010 به Office 2013
دوره یادگیری کامل NVivo
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها