در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Confluence is content collaboration software that professionals can use to create, organize, and discuss work with their colleagues. In this course, instructor David Rivers shows how to work with this powerful tool as a team member, exploring how to configure and use Confluence to manage business and project information. David dives into creating pages and blogs in Confluence, setting page layouts, and adding content and navigation. He also shares how to collaborate on content and communicate with other team members.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یادگیری Excel Desktop (دفتر 365 / مایکروسافت 365) (2018)
Learning Zoho CRM
آموزش مهاجرت از آفیس 2010 به آفیس 2016
دوره یادگیری Excel Desktop
نکات و ترفندهای ویندوز
آموزش ضروری Word (دفتر 365 / مایکروسافت 365)
دوره یادگیری کامل Zoho CRM
فیلم آموزش آفیس 365
آموزش کار با امکانات جدید Office 365
آموزش کار با نرم افزار Word 2019 برای مک