در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Confluence is content collaboration software that professionals can use to create, organize, and discuss work with their colleagues. In this course, instructor David Rivers shows how to work with this powerful tool as a team member, exploring how to configure and use Confluence to manage business and project information. David dives into creating pages and blogs in Confluence, setting page layouts, and adding content and navigation. He also shares how to collaborate on content and communicate with other team members.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مهاجرت از Office 2007 به آفیس 2010
دوره یادگیری کامل Adobe Captivate
دوره یادگیری کامل Zoho CRM
آموزش ساخت محتوای درسی و eLearning با Articulate Rise
آموزش جامع Keynote 9
آموزش کامل OneNote for Mac 2011
آموزش همه امکانات جدید Office 365
یادگیری صفر تا صد Excel 2016
آموزش کامل کار با نرم افزار Keynote 8
آموزش مهاجرت از آفیس 2003 به آفیس 2016