در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Communicating effectively isn't an innate talent that some people have and others don't—it's something that anyone can learn and practice. In this course, learn strategies that can help you hone and master your interpersonal communication skills. Join personal branding and career expert Dorie Clark as she shares techniques for getting your message across effectively in the workplace, and explains how to tackle potential communication challenges with your colleagues and supervisor. She also discusses how to grapple with tricky situations, taking you through how to handle interruptions, and respond to critical feedback.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تطبیق دادن خودتان با تغییرات شرکت تان
آموزش تنظیم اهداف در شرایطی که اولویت ها بسیار مهم هستند
قاطعانه اقدام کنید
ایجاد ارتباطات بین فردی عالی
تعریف و دستیابی به اهداف کاری
How to Make Strategic Thinking a Habit
چطور به خودتان برای انجام مهم ترین کارها انگیزه بدهید
تکنیک های متقاعد کردن دیگران
Strategic Thinking
Becoming a More Confident Leader