جمع جزء: 567,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش مبانی گرامر زبان انگلیسی - 189,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش جامع کدنویسی FPGA - 189,000 تومان
- × 1 عدد: انتخاب ها و لایه های ماسک در Adobe Photoshop CC 2022 - 189,000 تومان
Did you know you have the power to fix customer service problems before they ever stand the chance of turning legal? In this course, join instructor Dana Robinson and explore the essential skills of satisfying, delighting, and retaining your clients and customers following the principles of escalation management.
From top executives to operational managers, front-line employees, and customer service representatives, your business requires you to address customer grievances every day, so why not build resolutions into your business process? Get tips from Dana on dealing with conflict before it turns legal, saving you the time, money, labor, and emotional friction that can result from unhappy clients and customers. Along the way, learn how to deactivate emotionally charged clients to move through complex, multilayered de-escalations. By the end of this course, you’ll be ready to start asking the right questions and listening actively to resolve customer complaints.
Note: This course was created by Dana Robinson. We are pleased to host this content in our library.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش ساخت شبکه ای از افراد در فضای کسب و کارتان

آموزش پیشرفته تکنیک های معامله کردن ( Trade زدن )

دوره کامل یادگیری Copyright

15 Questions to Ask before Hiring a Lawyer

آموزش تبدیل شدن از کارمند به کارآفرین

آشنایی با ایده های راه اندازی یک کسب و کار دوم برای خودتان

Pep Talk from a Lawyer Before You Enter a Negotiation

آموزش پاسخ به سوالاتی که کمک می کنند یک کسب و کار راه بیندازید
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها