در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Learn the foundations of pay-per-click (PPC) advertising with Google Ads (formerly known as AdWords) the industry-leading PPC platform. First, explore how Google Ads works and how it fits with what your business—and your customers—need. Then learn how to set up a new Google Ads account and start researching your keywords: the foundation of all great advertisements. After he demonstrates how to set up a new campaign and write your first ad, instructor Brad Batesole shows how to use Google Ads reporting and Google Analytics to monitor your campaign's performance. Brad also shows how to optimize ads to get more clicks, conversions, and ultimately more return on your investment (ROI). Plus, go beyond the basics with ad extensions—a feature which can increase your click-through rate by several percentage points.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

آشنایی با 17 سوال اساسی برای بهبود بازاریابی تان

Ideation for Marketers

آموزش فنی WordPress SEO

آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ

آموزش نکات و ترفندهای Growth Hacking

دوره یادگیری نکات و ترفندهای بازاریابی ( بروز شده تا خرداد 98 )

بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

آموزش کاربردی گوگل آنالایتیکس

آموزش ابزارهای بازاریابی : اتومات کردن بازاریابی
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها