در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Knowing how your app or website is being used can open a gateway to monetization. Analyzing audience usage data and furthering engagement through messages provide you with powerful marketing tools. Beyond just analytics, AWS Pinpoint is a system that allows you to specify a segment of your audience and engage them. In this course, instructor Bear Cahill provides a mixture of business analytics and developer how to for customer engagement using Amazon Pinpoint. Bear gives you an overview of AWS Pinpoint, including account, pricing, features, campaigns, metrics, and more. He shows you the two types of audience segment definitions, then goes into ways you can make the best use of segments and data. Bear steps you through the full process of creating and launching an engagement campaign, then explains how to use Pinpoint for analytic charts, funnel analytics, monitoring, and metrics. Plus, he shows you how to control technical access with IAM, login and API access, limits, and SDKs.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش کامل کار با امکانات AWS Amplify
آموزش ساخت ربات های چت کننده هوشمند با AWS
آموزش کدنویسی Keychain Access در برنامه های iOS
آموزش ساخت برنامه های Full Stack بوسیله AWS and React
آموزش نوشتن برنامه های اشتراکی برای iOS
آموزش کار با دیتابیس های RDS MySQL بوسیله Lambda در AWS
آموزش پردازش پرداخت PayPal بوسیله Lambda
فیلم یادگیری Developing on AWS Pinpoint for Analytics and User Engagement
آموزش اعتبار سنجی بیومتریک در برنامه های iOS, Swift
Building Intelligent Chatbots on AWS
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده