در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Knowing how your app or website is being used can open a gateway to monetization. Analyzing audience usage data and furthering engagement through messages provide you with powerful marketing tools. Beyond just analytics, AWS Pinpoint is a system that allows you to specify a segment of your audience and engage them. In this course, instructor Bear Cahill provides a mixture of business analytics and developer how to for customer engagement using Amazon Pinpoint. Bear gives you an overview of AWS Pinpoint, including account, pricing, features, campaigns, metrics, and more. He shows you the two types of audience segment definitions, then goes into ways you can make the best use of segments and data. Bear steps you through the full process of creating and launching an engagement campaign, then explains how to use Pinpoint for analytic charts, funnel analytics, monitoring, and metrics. Plus, he shows you how to control technical access with IAM, login and API access, limits, and SDKs.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ساخت ربات های چت کننده هوشمند با AWS
آموزش پردازش پرداخت PayPal بوسیله Lambda
فیلم یادگیری کامل AWS Amplify
فیلم یادگیری AWS for Developers: Identity Access Management (IAM)
آموزش کار با دیتابیس های RDS MySQL بوسیله Lambda در AWS
آموزش کامل کار با امکانات AWS Amplify
Learning AWS Amplify
فیلم آموزش AWS for Developers: AWS AppSync with GraphQL
Concurrent Programming in Swift 5
فیلم یادگیری Developing on AWS Pinpoint for Analytics and User Engagement
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها