وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Defining and Segmenting Competition

سرفصل های دوره

Contrary to popular belief, your business should have plenty of competitors. Thriving competition shows you’ve pinpointed a viable market. Defining and segmenting your competitors helps you better articulate your company’s unique value, while reassuring investors that your offerings will fill an existing need other recognize as an opportunity. In this course, you can learn how to delve deep into the competition, with strategies for identifying and evaluating competitors and classifying them to discern where opportunities lie to fill gaps in the market.

This course was created by EntrepreneurNOW. We are please to offer this training in our library.


01 - Introduction
  • 01 - What it means to define and segment competition

  • 02 - 1. Defining and Segmenting Competition
  • 01 - Handling indirect competition
  • 02 - Understanding wallet share
  • 03 - Creating a competitive binder
  • 04 - Competition You must have some
  • 05 - Too much competition
  • 06 - Nutrition bar market case study

  • 03 - 2. Defining and Segmenting Your Competition in Action
  • 01 - Defining and segmenting your competition in action
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 30451
    حجم: 416 مگابایت
    مدت زمان: 33 دقیقه
    تاریخ انتشار: 2 اسفند 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید