در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Contrary to popular belief, your business should have plenty of competitors. Thriving competition shows you’ve pinpointed a viable market. Defining and segmenting your competitors helps you better articulate your company’s unique value, while reassuring investors that your offerings will fill an existing need other recognize as an opportunity. In this course, you can learn how to delve deep into the competition, with strategies for identifying and evaluating competitors and classifying them to discern where opportunities lie to fill gaps in the market.
This course was created by EntrepreneurNOW. We are please to offer this training in our library.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ایجاد صورت های درآمد و جریان نقدینگی
آموزش مدل های سود ، تامین مالی نیروها و هزینه های آن ها
آموزش استراتژی های قیمت گذاری
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید
آموزش ساخت طرح استراتژیک بازاریابی تان
آموزش تنظیم اهداف بازاریابی
آموزش استفاده از تکنیک های رهبری تفکر برای بدست آوردن مشتری های بی شمار
آموزش نوشتن متون معرفی شرکت تان
آشنایی با ترندهای بازار و نحوه شناسایی آن ها
آموزش شناسایی بازار هدف تان