وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Customer service to engage them and keep them coming back

سرفصل های دوره

Interact optimally with customers, primarily within sales and support services


1 - Understand and apply appropriate communication techniques when interacting with
  • 1 - Attitude as a communication technique
  • 2 - Selfmastery as a communication technique
  • 3 - Assertiveness as a communication technique
  • 4 - Social styles as a communication technique
  • 5 - Summary of section 1

  • 2 - Deal optimally with dissatisfied customers and build customer relationships
  • 6 - Assertive anger to relate to customers optimally
  • 7 - Verbal skills to relate to customers optimally
  • 8 - Individual complaints are analysed and winwin solutions are presented
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 580
    حجم: 909 مگابایت
    مدت زمان: 84 دقیقه
    تاریخ انتشار: 22 دی 1401
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید