جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش تنظیم و استفاده از عملکردهای چندگانه در تیم فروش - 139,000 تومان
If you’re looking to stay up to date with customer experience (CX) trends, CX expert Jeannie Walters has you covered. Join Jeannie in this short, approachable course on the biggest, most important new trends in the ever-evolving field of CX. Keep your CX knowledge current and relevant by exploring topics like customer journey mapping, employee experience, cutting-edge CX tools, and how to skillfully—and ethically—use AI in CX projects. Along the way, Jeannie offers practical insights on personalized experiences, CX storytelling with data, customer data management, privacy and personal data control, and techniques and tools for metricizing your data more effectively.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ایجاد کردن پلن سرویس در طرح تجربه مشتری
آموزش دنبال کردن سیر خرید مشتری
CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model
آموزش مدیریت تجربه مشتری : مبحث Service Blueprinting
ایجاد یک تجربه مشتری مثبت
Customer Experience (CX) Foundations
The CX Value Chain: Linking Customer Experience to Business Outcomes
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها