جمع جزء: 378,000 تومان
- × 1 عدد: دوره 14 روزه ساخت ژورنال های مصور - 189,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش کار با ابزارهای موزیک سازی : این دوره FabFilter Saturn - 189,000 تومان
Customer experience can be a winning business strategy. This course empowers leaders (both formal and informal) who want to create exceptional experiences that drive business results with real goals, business discipline, and defined outcomes. Customer experience expert Jeannie Walters outlines foundational skills in key CX areas, like how to: identify your organization’s strategic vision for your customers; leverage tools, best practices, and techniques to deliver on your CX vision; achieve competitive advantage with superior customer experience. Join Jeannie in this course to gain a sound basis of knowledge to further your CX strategies and skills.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایجاد یک تجربه مشتری مثبت

CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model

The CX Value Chain: Linking Customer Experience to Business Outcomes

آموزش دنبال کردن سیر خرید مشتری

آموزش مدیریت تجربه مشتری : مبحث Service Blueprinting

آموزش ایجاد کردن پلن سرویس در طرح تجربه مشتری

Customer Experience (CX) Trends
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها