وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Creative Content Strategy: Bite-Size Lessons for Digital Brands

سرفصل های دوره

Content strategy lies at the core of effective digital marketing, transforming how brands connect with their audience. In this course, marketing expert Rachel Romero shares the foundational steps of building a dynamic content strategy. From understanding your audience and setting clear objectives to developing content pillars and measuring performance, you'll learn practical tips to succeed in the competitive digital marketing landscape adjustments.


01 - Introduction
  • 01 - Embrace the power of digital content

  • 02 - 1. Define Your Brands Content Strategy
  • 01 - Set clear content marketing objectives
  • 02 - Understand your audience as a digital brand marketer
  • 03 - Create buyer personas aligned with your brand
  • 04 - Define your brand voice

  • 03 - 2. Practice Strategic Content Development
  • 01 - Developing your brands digital content pillars
  • 02 - Conducting a digital content audit
  • 03 - Analyzing your competitors content
  • 04 - Planning your digital content calendar

  • 04 - 3. Optimize and Distribute Content
  • 01 - SEO best practices for marketing materials
  • 02 - Content distribution and promotion
  • 03 - Measure and analyze digital content performance

  • 05 - Conclusion
  • 01 - Build a content legacy
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 43873
    حجم: 78 مگابایت
    مدت زمان: 31 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۳
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید