در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر وارد فیس بوک شده و در آن عضو شوید باید هدف خود را از پیوستن به این شبکه بزرگ تعیین کنید و بدانید از امکانات و ابزار مختلف فیس بوک در راستای چه کارهایی استفاده خواهید کرد. برخی افراد تصمیم به برقراری ارتباط با رنج کمی از کاربران فیس بوک می گیرند و اطلاعات بسیار کمی درباره خود به اشتراک می گذارند. برخی دیگر دوست دارند با کاربران بسیاری ارتباط برقرار کنند و اطلاعات بسیاری را از خود را بصورت عمومی به اشتراک بگذارند. به عبارت بهتر، فیسبوک چیزی است که شما برای خودتان هدف قرار داده اید.
کاربران برای بهرهگیری کامل از فیسبوک باید در آن نامنویسی کنند. پس از نامنویسی، امکان ایجاد نمایه شخصی، افزودن دیگر کاربران به فهرست دوستان، فرستادن و دریافت پیام و دریافت آگاهسازی از تغییرات دوستان خود فراهم میشود. علاوه بر این موارد، پیوستن به گروههای مورد علاقه، یافتن همکاران، همکلاسیها، پسندیدن پستها، بیان دیدگاه و دستهبندی دوستان از امکانات دیگر این سیستم است.
فیسبوک در حال حاضر بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال است