سبد خرید “CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model” به سبد خرید شما اضافه شد. مشاهده سبد خرید محصول قیمت شناسه تعداد مجموع × Unlock ServiceNow Customer Service Management (CIS-CSM) Tips 189,000 تومان 42788 Unlock ServiceNow Customer Service Management (CIS-CSM) Tips عدد 189,000 تومان × IT Service Management: Best Practices & Strategies 189,000 تومان 42259 IT Service Management: Best Practices & Strategies عدد 189,000 تومان × Empathy for Customer Service 189,000 تومان 43689 Empathy for Customer Service عدد 189,000 تومان × LEARN FROM SCRATCH: IT Tech SupportCompTIA IT Certification 189,000 تومان 42281 LEARN FROM SCRATCH: IT Tech SupportCompTIA IT Certification عدد 189,000 تومان × CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model 189,000 تومان 42853 CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model عدد 189,000 تومان کدتخفیف: مجموع حجم سفارشات: 7607 مگابایت جمع کل سبد خرید جمع جزء 945,000 تومان حمل و نقل خرید دانلودی حمل و نقل به خراسان رضوی. مجموع 945,000 تومان 945,000 تومان پرداخت ادامه جهت تسویه حساب