خرید اکانت شرکت اوریلی Oreilly

۹ فروردین ۱۴۰۱

مجموعه آموزشی اوریلی Oreilly با هدف ارتقا سطح علمی سازمان ها و با استراتژی پیشگیری در زمینه دوره های آموزشی آنلاین فعالیت میکند. بنا به ادعای شرکت اوریلی این تیم با هدف آگاه سازی افراد و کارمندان یک سازمان سعی در جلوگیری از اشتباهات احتمالی را دارد.

همانطور که شما عزیزان میدانید علم و تکنولوژی مدام در حال پیشرفت و بروز شدن است و هر سازمان اگر لحظه ای از آموزش و آگاه سازی تیمش غفلت کند مسلما در استفاده از تکنولوژی های جدید تر مشکل خواهد داشت. تیم اوریلی با تولید آموزش های بروز و با کیفیت سعی در پر کردن این خلائ دارد. تا هر شرکت با داشتن کارمند های آگاه به علم روز بتواند بیشترین بازدهی را در امور خود داشته باشد.

در ادامه فعالیت سایت آموزش آنلاین اوریلی Oreilly را از دیدگاه خودش بررسی میکنیم:

معرفی شرکت Oreilly

بیش از 60٪ از تمام شرکت های Fortune 100 به O’Reilly اعتماد دارند تا به تیم هایشان کمک کند تا فناوری های امروزی را بیاموزند – و برای آینده آماده شوند. ما می توانیم به شما هم کمک کنیم.

روی تیم های خود سرمایه گذاری کنید

هزینه خرابی غیر منتظره یا نقض امنیت چقدر است؟ یا اولین نبودن در بازار؟ حفظ استعداد چطور؟ می‌ توانید برای ارتقای مهارت تیم ‌های فناوری خود برای پیشبرد کسب ‌و کار سرمایه‌ گذاری کنید، یا می‌ توانید امید داشته باشید. اما آگاه باشید – هزینه انجام هیچ کاری به سرعت می تواند افزایش یابد.

به اشتراک گذاری دانش نو آوران برای بیش از 40 سال

از کتاب‌ ها گرفته تا کنفرانس‌ های فنی پیشرو تا یک پلتفرم یادگیری آنلاین پیشگامانه، ما برای بیش از چهار دهه بر ایجاد بهترین محتوای آموزشی فنی تمرکز کرده‌ ایم. تیم های شما می توانند از این تجربه بهره مند شوند.

یادگیری از طریق انجام دادن بهترین راه برای درک فناوری های جدید است

با یادگیری تعاملی، تیم‌ ها تجربه عملی با فناوری ‌هایی مانند Kubernetes، Python، Docker، Java، و غیره در محیط ‌های ایمن توسعه‌ دهنده زنده به دست می ‌آورند. بنابراین آنها راحت ‌تر هستند که آن را در موقعیت‌ های دنیای واقعی به کار ببرند.

تیم ها وقتی پاسخ هایی دارند که می توانند به آنها اعتماد کنند، دچار مشکل نمیشوند.

هر کسی می تواند از موتور جستجو استفاده کند. اما آیا آنها می توانند به چیزی که پیدا می کنند اعتماد کنند؟ با پاسخ ‌ها، تیم‌ های شما می ‌توانند هر سؤال فنی را بپرسند و فوراً بهترین پاسخ‌ ها را از محتوای مشهور O’Reilly دریافت کنند. بنابراین آنها راه حل های قابل اعتمادی را پیدا می کنند که می توانند فوراً کار کنند.

دوره های آموزشی اوریلی Orielly

دوره‌ های آموزشی زنده، سازمان شما را جلوتر از آینده نگه می ‌دارد

تیم های شما هر ساله به نزدیک به 1000 دوره و رویداد آنلاین زنده دسترسی دارند که توسط کارشناسان برتر در زمینه هوش مصنوعی، معماری نرم افزار، ابر، داده، برنامه نویسی و غیره هدایت می شوند. و در طول مسیر می توانند سوال بپرسند.

الهام بخش آینده برای بیش از 40 سال

ماموریت اوریلی تغییر جهان با به اشتراک گذاشتن دانش نوآوران است. برای بیش از 40 سال، ما با ارائه مهارت‌ها و درک لازم برای موفقیت، به شرکت ‌ها و افراد الهام می ‌دهیم تا کارهای جدید انجام دهند – و کارها را بهتر انجام دهند.

در قلب کسب و کار ما شبکه ای منحصر به فرد از متخصصان و مبتکران قرار دارد که دانش خود را از طریق ما به اشتراک می گذارند. پلتفرم یادگیری O’Reilly آموزش زنده منحصر به فرد، یادگیری تعاملی، تجربه صدور گواهینامه، کتاب، ویدیو و موارد دیگر را ارائه می‌ دهد و به مشتریان ما کمک می‌ کند تا تخصص مورد نیاز برای پیشرفت را توسعه دهند. و کتاب های ما برای دهه ها به عنوان مکان قطعی برای یادگیری در مورد فناوری هایی که آینده را شکل می دهند، معرفی شده اند. هر کاری که ما انجام می دهیم این است که به متخصصان رشته های مختلف کمک کنیم تا بهترین شیوه ها را بیاموزند و روندهای نو ظهوری را کشف کنند که آینده صنعت فناوری را شکل می دهد.

مشتریان ما تشنه ایجاد نوآوری هایی هستند که جهان را به جلو سوق می دهد. و ما به شما کمک می کنیم تا این کار را انجام دهید.

مدیر عامل: Tim O’Reilly

Tim O’Reilly سابقه برگزاری گفتگوهایی دارد که صنعت کامپیوتر را تغییر می دهد. اگر اصطلاح “نرم افزار منبع باز” یا “Web 2.0” را شنیده اید، او در چارچوب بندی هر یک از این ایده های بزرگ نقش داشته است. او بنیانگذار، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره O’Reilly است.

خرید اشتراک اوریلی Oreilly

سایت Orilly به دلیل استفاده از مدرسین کلاس بین المللی، آموزش های بروز و از سطح مبتدی تا پیشرفته طبیعتا هزینه بالایی را برای آماده کردن دوره های آموزشی خود صرف میکند. این امر نتیجه بالا بودن هزینه اشتراک های این سایت میباشد.

همانطور که در توضیحات خود سایت هم گفته شده است خرید اشتراک این سایت بیشتر با هدف تیم ها یا سازمان ها طراحی شده است. بدین دلیل خرید این اشتراک ها برای مشتریان بصورت فردی مقرون به صرفه نیست. تقریبا میتوان گفت غیر قابل دسترسی است.

علاوه بر اینها خرید های دلاری از داخل ایران مشکلات خاص خود را دارد. همچنین به دلیل بالا بودن قیمت دلار خرید کردن از این سایت ها را به صورت کامل غیر عقلانی میکند.

حال تکلیف افرادی که میخواهد از دوره های تیم اوریلی استفاده کنند چیست؟

سایت اوریلی

دوره های آموزشی اوریلی Oreilly در فرین مدیا

تیم آموزشی فرین مدیا به عنوان اولین مرجع آموزش های معتبر خارجی همواره در راستای تامین دوره های بروز و سطح بالا تلاش میکند. ما در فرین مدیا با بررسی مداوم سایت های آموزشی کلاس اول بین المللی سعی در جمع آوری دوره های جذاب و کارآمد برای شما عزیزان داریم. اوریلی به عنوان یک سایت مرجع قدرتمند همواره مورد هدف تیم فرین مدیا بوده و شما عزیزان میتوانید از طریق فرین مدیا به دوره های سایت اوریلی دسترسی پیدا کنید.

در این سایت تمامی دوره ها به صورت طبقه بندی شده و با قابلیت جستجو فارسی در بین آنها در دسترس شما عزیزان قرار گرفته شده است تا به راحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.