درباره مسترکلاس MasterClass ، برگزار کننده دوره های آموزشی آنلاین توسط شخصیت‌های مشهور

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

MasterClass که در سال 2015 توسط دیوید روگیر و ارون راسموسن  راه اندازی شد، پلتفرم یادگیری آنلاین است که هر کسی می تواند از بهترین های جهان دروس ویدیویی یا صوتی را در هر زمان و در هر مکان در گوشی هوشمند، رایانه شخصی و Apple TV یاد بگیرد. اعضایی با بیش از 100 مربی و کلاس در طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله هنر و سرگرمی، بازیگری، آشپزی، تجارت، طراحی، ورزش، نویسندگی و موارد دیگر دسترسی نامحدود دارند.

مدرسان مسترکلاس شامل افراد مشهور و سرشناس در حرفه های خود می باشند. شامل مارتین اسکورسیزی در زمینه فیلمسازی، ناتالی پورتمن در کلاس بازیگری، سرنا ویلیامز ارائه نکات ورزش تنیس، آت وود نویسنده مشهور و ریچ سیلور استاین در گروه های تبلیغاتی و غیره می باشد.

دفتر مرکزی مسترکلاس در سانفرانسیسکو و دفتری در لس آنجلس نیز می باشد. مسترکلاس یک محل کار با فرصت های برابر هست و متعهد به فرصت های شغلی برابر بدون توجه به نژاد، رنگ، مذهب، ملیت، سن، جنس، وضعیت تاهل، اصل و نسب، ناتوانی جسمی یا ذهنی می باشد. علاوه بر این، MasterClass برای افراد واجد شرایط دارای معلولیت، تسهیلات معقول ارائه خواهد کرد.

درباره دوره های آموزشی مسترکلاس masterclass

عضویت در MasterClass شامل چه مواردی می باشد؟

عضویت شامل دسترسی به کاتالوگ باورنکردنی بیش از 150 کلاس است که توسط بهترین های جهان در زمینه آشپزی، رهبری، عکاسی، نویسندگی و غیره تدریس می شود. هر کلاس شامل حدود 20 درس ویدیویی است که به طور متوسط 10 دقیقه طول می کشد، همراه با یک کتاب کار.

 

هزینه کلاس های MasterClass چقدر است؟

عضویت سالانه 180 دلار است و یا 15 دلار ماهانه و دسترسی نامحدود به تمام کلاس ها و جلسات را بعد ثبت نام به مدت یک سال فراهم می کند. همه عضویت‌های MasterClass شامل دسترسی به برنامه‌های تلفن همراه و تلویزیون های هوشمند متصل به اینترنت می باشد، و دارای ویدیوهای با کیفیت بالا و کتاب‌های کار کلاس قابل دانلود است.

برخلاف اکثر پلتفرم های آموزشی  این سایت دارای نسخه آزمایشی نمی باشد.

نکته: ثبت نام در این دوره ها شامل گارانتی 30 روزه می باشد بدین صورت که اگر منصرف کنید ظرف حداکثر 30 روز از تاریخ خرید اشتراک به آنها ایمیل بزنید و بازپرداخت کامل را ارائه خواهند کرد.

 

Session ها چیست و چه تفاوتی با کلاس ها دارد؟

Sessions یک قالب عملی جدید توسط MasterClass است که در آن می‌توانید در کنار بهترین‌های دنیا با کار بر روی پروژه‌ها و فعالیت‌ها به عنوان بخشی از یک برنامه درسی ساختاریافته تنها در 30 روز یاد بگیرید. شما می توانید کار خود را به اشتراک گذاشته و بازخورد کار را از دستیاران آموزشی آموزش دیده دریافت کنید. این محتوای درسی  از قبل ضبط می‌شود تا بتوانید در هر زمانی در طول عضویت خود  به همه مطالب جلسه دسترسی داشته باشید.

با خرید اشتراک MasterClass به تمام جلسات و کلاس‌های فعلی، فعالیت های گروهی انجمن و Sessions ها برای شما فراهم می باشد. دانشجویان می توانند دروس را بدون ترتیب پیش نیاز مشاهده نمایند و کتاب کار pdf مربوطه را دانلود کنند.

 

آیا می‌توان ویدئوهای MasterClas را دانلود کرد؟

در مسترکلاس امکان دانلود ویدئوها وجود ندارد. اما کاربران می‌توانند دوره ها را دانلود کرده و در مواقعی که آفلاین هستند آنها را در خود اپلیکیشن مسترکلاس تماشا کنند.

 

نحوه شروع کار با مسترکلاس

بعد از ثبت نام در کلاس های مسترکلاس و ورود به سیستم می توانید به بخش Discover بروید تا دوره های توصیه شده در سایت را مشاهده نمایید و یا می توانید به بخش کتابخانه Library مراجعه کنید تا تمام دوره ها را قالب دسته بندی های مختلف مشاهده نمایید. کار را با دوره ای که به آن علاقه دارید شروع نمایید.

 

دسترسی آسان و کم هزینه  به دوره های آموزشی پلتفرم masterclass با استفاده از وب سایت فرین مدیا

با عضویت در سایت فرین مدیا می توانید به آرشیو کمپانی مسترکلاس دست پیدا کنید و با هزینه ای بسیار اندک از آموزش های این پلتفرم آموزشی آنلاین استفاده نمایید.

برخی از دسته بندی های مرتبط با شرکت masterclass در سایت فرین مدیا شامل:

  • آموزش عکاسی
  • آموزش Business
  • آموزش موزیک سازی دیجیتال
  • طراحی و نقاشی دیجیتال
  • آموزش شبکه های اجتماعی
  • آموزش ورزش
  • سلامت و تغذیه
  • آموزش مدیریت
  • آموزش موزیک، صوت، میکس و مسترینگ
  • آموزش بازی سازی

با خرید و مشاهده دوره های مسترکلاس دانشی چشمگیر در زمینه مهارت های مورد علاقه خود بدست آورید و کسب درآمد کنید.