خرید اکانت پریمیوم شرکت لینکدین linkedin

۲۹ فروردین ۱۴۰۱

لینکدین، بزرگترین شبکه حرفه ای کسب و کار جهان با 810 میلیون عضو در بیش از 200 کشور در سراسر جهان در حال فعالیت می باشد. شبکه اجتماعی شرکت لینکدین توسط یکی از بنیانگذاران رید هافمن (Reid Hoffman) در سال 2002 شروع به کار کرد و به طور رسمی در 5 می 2003 راه اندازی شد.

امروزه، لینکدین یک کسب و کار متنوع را با درآمد حاصل از اشتراک عضویت، فروش تبلیغات و راه حل های استخدام تحت رهبری رایان روسلانسکی رهبری می کند.

در دسامبر 2016، مایکروسافت LinkedIn را خرید و در حال حاضر زیر مجموعه شرکت مایکروسافت می باشد.

این شبکه اجتماعی رایگان می باشد ولی قابلیت هایی نیز وجود دارد که در نسخه پرمیوم برای افراد فعال می شود که شامل امکان برگزاری کلاس و سمینارهای آنلاین می باشد.

 

لینکدین چه کاربردهایی دارد؟

برای دسترسی به این شبکه اجتماعی می توانید از طریق مرورگر وب و یا نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود اقدام کنید. از مزایای این شبکه :

  • ارتباط با افراد و شرکت های دیگر: با ایجاد رزومه و معرفی خود در این شبکه می توانید خود را به دیگران معرفی و برندسازی کنید.
  • توسعه شغل و بازاریابی: با به اشتراک گذاری مقالات و پست های تخصصی وب سایت در بهینه سازی سایت خود را ارتقا دهید. این شبکه اجتماعی تاثیر بسیاری بر سئوی سایت شما دارد زیرا بک لینک ها از لینکدین به سایت شما ارزش زیادی دارد.
  • پیدا کردن شغل موردنظر: با فعالیت در این شبکه کسب و کار و تکمیل رزومه کاری خود یک کار مناسب و ایده آل را برای خود کسب کنید.
  • ارتباط با دوستان: با جستجوی نام و نام خانوادگی و یا ایمیل و تخصص افراد می توانیم افراد موردنظر خود را جستجو کنیم و با آن ها ارتباط برقرار کنیم و همچنین دوستان قدیمی ما را در این شبکه پیدا کنند.
  • ارائه رزومه حرفه ای: یکی از کاربردی ترین بخش های لینکدین ایجاد رزومه می باشد که می توانید تخصص های خود را در آن بیان کرده و در پروفایل شما فابل مشاهده می باشد و شرکت ها و کارفرمایان که به دنبال نیروی استخدامی هستند می توانند به راحتی جذب نیرو کنند.
  • جستجوی شغل خاص: در بخش جستجوی سایت می توانید بر اساس شغل و تخصص جستجو کنید و با افراد و شرکت های مرتبط ارتباط برقرار کنید.

نحوه ساخت حساب کاربری در لینکدین

برای شروع کار اگر در لینکدین حساب کاربری داشته باشید از گزینه Sign in و در غیر این صورت گزینه Join now را انتخاب کنید.  بعد از انتخاب گزینه join  دو روش ثبت نام مطابق شکل زیر می بینید:

  • ثبت نام از طریق ایمیل و پسورد
  • ثبت نام از طریق گوگل

خرید اکانت پریمیوم شرکت لینکدین linkedin

بعد از ثبت ایمیل و پسورد بر روی دکمه Agree & join کلیک نمایید.

سپس وارد صفحه ای می شوید که باید نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید و سپس دکمه continue را کلیک نمایید.

در اینجا برای تشخیص هویت اینکه ربات نیستید وارد صفحه ای می شوید که تصاویر مورد نظر را مشخص کنید.  در صورت انتخاب درست تصاویر در ادامه باید مشخصات کاملی از کسب و کار خود را وارد نمایید. ثبت نام شما کامل شد.

 

معرفی بخش های مختلف اکانت لینکدین:

در بالا به روش ساخت اکانت لینکدین اشاره کردیم حال به معرفی بخش های مختلف اکانت لینکدین می پردازیم. تصویر زیر را بعد از تکمیل ثبت نام مشاهده خواهید کرد.

معرفی بخش های مختلف اکانت لینکدین

بخش  Home

همانطور که در تصویر بالا در قسمت کادر قرمز مشاهده می کنید یکی از بخش های پروفایل Home می باشد که همان بخش خوراک خبری Facebook می باشد. در این صفحه پست های ارسال شده کاربران و همچنین پست های خود را مشاهده می کنید که می توانید آن ها را لایک کنید و به اشتراک بگذارید و حتی کامنت برای آن ها قرار دهید.

بخش  My Network

در این بخش لیستی از افراد که با تخصص شما مرتبط هستند را نمایش میدهد که آن ها را دعوت کنید و لیست افرادی که دعوت کرده اید را مشاهده کنید و همچنین لیست دعوت نامه هایی که از دیگران دریافت کرده اید را نمایش می دهد.

بخش  Job

در این بخش شما می توانید برای شغل های مرتبط درخواست همکاری ارسال کنید و همچنین می توانید در بخش اعلان تنظیم کنید که در صورت ایجاد آگهی شغلی جدید برای شما ایمیل ارسال شود و به شما اطلاع رسانی شود. نکته دیگر که می توانید شغل ها را با توجه به موقعیت مکانی و تاریخ فیلتر کنید.

بخش  Messaging

لینکدین هم مشابه شبکه های اجتماعی دیگر دارای بخش پیام می باشد که به شما امکان برقراری تماس با کاربران داخل شبکه را برقرار می کند. البته امکان برقراری تماس خارج از شبکه را هم برای حساب های کاربری پرمیوم فراهم آورده است.

بخش  Me

در این بخش اطلاعات پروفایل خود را مشاهده می کنید که می توانید آن ها را ویرایش و تکمیل نمایید و در اختیار دیگران و اعضای شبکه قرار دهید. با کلیک روی View Profile می توانید جزئیات پروفایل خود را مشاهده کنیدو ویرایش نمایید.

برخی نکات آموزشی حرفه ای کردن حساب کاربری لینکدین

  • نحوه تغییر عکس پروفایل و Background photo در لینکدین

برای قرار دادن عکس و یا ویرایش تصویر در حساب کاربری بر روی آیکون مداد کلیک نمایید و تصویر مورد نظر خود را قرار دهید.

  • نحوه سفارشی کردن آدرس صفحه url لینکدین

برای شخصی سازی پروفایل خود url خود را بسازید البته اجباری در ساخت آن نیست ولی به شما توصیه می کنم برای به اشتراک گذاشتن در شبکه اجتماعی و سئو شدن اکانت در گوگل این فعالیت را انجام دهید. برای ایجاد و تغییر آدرس از پروفایل بخش Edit public profile & URL و در ادامه در قسمت Edit your custom URL در بالای صفحه کلیک بخش مداد کلیک کنید و عبارت مدنظر که برای لینک می خواهید را وارد نمایید و ذخیره کنید.

افزودن مقاله در پروفایل لینکدین

در لینکدین دو نوع پست می توان قرار داد. مطابق شکل زیر یا بصورت یک تصویر، ویدئو و یا رویداد و یا یک مقاله که با انتخاب Write article امکان پذیر می باشد.

افزودن مقاله در لینکدین

در قسمت Write article برای درج مقاله کلیک کنید. این مقاله شامل:

  • عنوان مقاله
  • عکس مقاله
  • متن مقاله
  • درج عکس، ویدئو، کد، لینک و …

در لینکدین امکان قرار دادن هشتک نیز داده شده است که علاوه بر افزودن قابلیت جستجو در مقالات در هشتک ها هم جستجو و لینک دهید.

 

 وب سایت لینکدین لرنینگ  (LinkedIn Learning)

این پلتفرم  آموزشی آنلاین را قبلا با نام Lynda.com می شناختید. در این پلتفرم یادگیری آنلاین بیش از 17000 دوره آموزشی توسط متخصصان حرفه ای و باتجربه در اختیار شما دانش پژوهان قرار گرفته است. این کتابخانه با توجه به مهارت های موردنیاز دائما در حال بروز شدن می باشد و در هفته 50 دوره جدید منتشر می کند. بعضی دوره های رایگان هم در جهت توسعه مهارت های مورد نیاز ارائه می کند.

می توانید اشتراک ماهانه LinkedIn Learning را با قیمت 39.99 دلار، با ماه اول رایگان به عنوان دوره آزمایشی، یا اشتراک سالانه 26.99 دلار در ماه، با ماه اول رایگان و با انتخاب این اشتراک از 33 درصد تخفیف بهره مند شوید.

می توانید به جای خرید اشتراک دوره های تکی را انتخاب و خریداری نمایید که قیمت آن ها متفاوت می باشد. در این سایت می توانید به راحتی مهارت و یا دوره مورد نظر را جستجو، مشاهده، ذخیره و یا به اشتراک بگذارید.

جستجوی این دوره ها می توانند بر اساس نوع دوره که شامل: دوره های آموزشی، ویدئو، صدا باشد و یا بر اساس زمان نهایی دروس و یا سطح دوره انجام دهید.

بعد از گذراندن دوره می توانید در آزمون دوره شرکت نمایید و گواهینامه از LinkedIn Learning دریافت نمایید. و یکی از بزرگترین مزایای شرکت در دوره های لینکدین لرنینگ قرار دادن دوره گذرانده در رزومه خود در لینکدین تا کارفرمایان و بقیه اعضاء شبکه از فعالیت های شما آگاه شوند.

نکته حائز اهمیت ایران بخاطر تحریم در لیست ثبت نام لینکدین لرنینگ وجود ندارد.

 

کلام آخر

لینکدین را در یک جلسه و در یک مقاله نمی توان بطور کامل توضیح داد هدف ما از  این مقاله فقط آشنایی با این شبکه اجتماعی گسترده در حوزه کسب و کار بود. اگر هنوز در لینکدین حساب کاربری ندارید همین الان اقدام به ساخت حساب کاربری خود کنید و از امکانات این شبکه و همچنین ساخت رزومه استفاده لازم را ببرید.