وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

A Complete Guide to Unity’s Universal Render Pipeline

سرفصل های دوره

Learn how to get the best from URP


1. Introduction
  • 1.1 Unity URP e-book.html
  • 1.2 URP Course GitHub.html
  • 1. Welcome to the course
  • 2.1 URP Scene Templates.html
  • 2.2 Using GIT Source Control for a Unity Project.html
  • 2. Getting Started with URP
  • 3.1 How Built-in shaders map to URP shaders.html
  • 3. Converting existing scenes
  • 4.1 Quality Settings.html
  • 4.2 URP Asset Settings.html
  • 4. Adjusting quality settings
  • 5. What have you learnt.html

  • 2. Lighting
  • 1.1 Lighting Basics.pdf
  • 1. Lighting basics
  • 2.1 Unity Lightmapper example.html
  • 2. Real-time lighting and skyboxes
  • 3. Shadows
  • 4.1 Configuring lightmaps.html
  • 4.2 Lighting Explorer.html
  • 4.3 Lighting Settings Asset.html
  • 4.4 Lightmapping.html
  • 4.5 Progressive lightmapping.html
  • 4. Light baking
  • 5. Light and Reflection Probes
  • 6.1 Unity Lens Flare Docs.html
  • 6. Lighting effects
  • 7. What have you learnt.html

  • 3. Shaders
  • 1. Introduction.html
  • 2.1 Basic Unlit URP Shader.html
  • 2.2 GitHub - URP Shaders.html
  • 2. Converting custom unlit shaders to URP
  • 3.1 SamplerStates.html
  • 3. Working with Properties and includes
  • 4. More tips when updating shaders for URP
  • 5. A URP Toon Shader
  • 6. Using URP Lighting in a shader
  • 7.1 Serializing Properties.html
  • 7. Post processing using Renderer Features
  • 8. Stencils
  • 9. What have you learnt.html

  • 4. Shader Graph
  • 1. A first example
  • 2. Rim lighting
  • 3. Reflections
  • 4.1 The Book of Shaders.html
  • 4. Custom Functions
  • 5.1 Refractive Indices.html
  • 5. Refractive Glass
  • 6. What have you learnt.html

  • 5. URP Tips and Tricks
  • 1. Pipeline callbacks
  • 2. Post processing
  • 3. Camera Stacking
  • 4.1 Unity Documentation.html
  • 4. VFX Graph
  • 5. What have you learnt.html

  • 6. Performance, Debugging and Profiling
  • 1.1 Target 60fps Unity URP Performance Optimisation & Analysis for mobile devices.html
  • 1. Performance
  • 2. Frame Debugger
  • 3.1 Measuring Performance.html
  • 3.2 Profiler API.html
  • 3.3 Ultimate Guide to Profiling Unity Games.html
  • 3.4 Unity Draw Call Optimization.html
  • 3.5 Using the Profiler API - YouTube.html
  • 3. Profiling
  • 4. What have you learnt.html

  • 7. Conclusion
  • 1. More information.html
  • 2. Bonus Lecture.html
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 8713
    حجم: 2034 مگابایت
    مدت زمان: 175 دقیقه
    تاریخ انتشار: 10 فروردین 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید