وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
1

A Complete Guide to Unity’s Universal Render Pipeline

سرفصل های دوره

Learn how to get the best from URP


1. Introduction
  • 1.1 Unity URP e-book.html
  • 1.2 URP Course GitHub.html
  • 1. Welcome to the course
  • 2.1 URP Scene Templates.html
  • 2.2 Using GIT Source Control for a Unity Project.html
  • 2. Getting Started with URP
  • 3.1 How Built-in shaders map to URP shaders.html
  • 3. Converting existing scenes
  • 4.1 Quality Settings.html
  • 4.2 URP Asset Settings.html
  • 4. Adjusting quality settings
  • 5. What have you learnt.html

  • 2. Lighting
  • 1.1 Lighting Basics.pdf
  • 1. Lighting basics
  • 2.1 Unity Lightmapper example.html
  • 2. Real-time lighting and skyboxes
  • 3. Shadows
  • 4.1 Configuring lightmaps.html
  • 4.2 Lighting Explorer.html
  • 4.3 Lighting Settings Asset.html
  • 4.4 Lightmapping.html
  • 4.5 Progressive lightmapping.html
  • 4. Light baking
  • 5. Light and Reflection Probes
  • 6.1 Unity Lens Flare Docs.html
  • 6. Lighting effects
  • 7. What have you learnt.html

  • 3. Shaders
  • 1. Introduction.html
  • 2.1 Basic Unlit URP Shader.html
  • 2.2 GitHub - URP Shaders.html
  • 2. Converting custom unlit shaders to URP
  • 3.1 SamplerStates.html
  • 3. Working with Properties and includes
  • 4. More tips when updating shaders for URP
  • 5. A URP Toon Shader
  • 6. Using URP Lighting in a shader
  • 7.1 Serializing Properties.html
  • 7. Post processing using Renderer Features
  • 8. Stencils
  • 9. What have you learnt.html

  • 4. Shader Graph
  • 1. A first example
  • 2. Rim lighting
  • 3. Reflections
  • 4.1 The Book of Shaders.html
  • 4. Custom Functions
  • 5.1 Refractive Indices.html
  • 5. Refractive Glass
  • 6. What have you learnt.html

  • 5. URP Tips and Tricks
  • 1. Pipeline callbacks
  • 2. Post processing
  • 3. Camera Stacking
  • 4.1 Unity Documentation.html
  • 4. VFX Graph
  • 5. What have you learnt.html

  • 6. Performance, Debugging and Profiling
  • 1.1 Target 60fps Unity URP Performance Optimisation & Analysis for mobile devices.html
  • 1. Performance
  • 2. Frame Debugger
  • 3.1 Measuring Performance.html
  • 3.2 Profiler API.html
  • 3.3 Ultimate Guide to Profiling Unity Games.html
  • 3.4 Unity Draw Call Optimization.html
  • 3.5 Using the Profiler API - YouTube.html
  • 3. Profiling
  • 4. What have you learnt.html

  • 7. Conclusion
  • 1. More information.html
  • 2. Bonus Lecture.html
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 8713
    حجم: 2034 مگابایت
    مدت زمان: 175 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید