در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش با امکانات و ابزارهای جدید افزوده شده به نرم افزار نیوک آشنا شده و از آن ها به همراه مدرس در پروژه های واقعی استفاده خواهید کرد.
عنوان اصلی : Nuke New Features Consolidated
معرفی
ویژگی های جدید ادغام شده است
1. Nuke 10 ویژگی های جدید
RayRender: راه اندازی اولیه
RayRender: کار با AOV
RayRender: گردش کار
مجموعه ابزار SmartVector: راه اندازی اولیه
مجموعه ابزار SmartVector: گردش کار رنگ
مجموعه ابزار SmartVector: کار با چندین بخش
گره Chromakeyer: راه اندازی اولیه
Chromakeyer node: پالایش کلید
گره Chromakeyer: سرکوب نشت
2. ویژگی های جدید Nuke 9
ایجاد فلیپ بوک
گرفتن محتویات بیننده
افزودن سایههای رها به متن
با استفاده از ویژگی Look
ویژگی های تب Node
تخمین حرکت جدید
3. ویژگی های جدید Nuke 8
آنالایزر پیکسل
افزودن متن
با استفاده از انتخابگر رنگ
ویژگی های فایل جدید EXR 2
درباره فیلترها
ویژگی Maintain Luminance
دسترسی به کمک حساس به زمینه
با استفاده از گره ParticleCache
نحوه انجام رندرهای وایرفریم
MatchGrade node: استخراج اطلاعات درجه
گره MatchGrade: تطبیق دو کلیپ
CameraTracker: حل عکس های ثابت
CameraTracker: پاک کردن راه حل
ویرایش هندسه با گره EditGeo
4. ویژگی های جدید Nuke 7
ZDefocus: تنظیم عمق میدان
ZDefocus: افزودن بوکه
ZDefocus: تغییر ظاهر بوکه
ZDefocus: افزودن ورودی های فیلتر
SplineWarp: رسم و اتصال splines
SplineWarp: ایجاد یک Warp
SplineWarp: تعیین خطوط مرزی
SplineWarp: ایجاد یک مورف
SplineWarp: اصلاح انیمیشن مورف
کامپوزیت عمیق: مقدمه ای بر کامپوزیت عمیق
Deep Compositing: ویرایش تصاویر عمیق
ترکیب عمیق: گره های ترکیبی عمیق
نحوه تولید بردارهای حرکتی
ویرایش کلیپ ها همراه با گره TimeClip
هندسه آلمبیک: واردات هندسه آلمبیک
هندسه Alembic: انتخاب هندسه با Scenegraph
هندسه آلمبیک: صادرات هندسه آلمبیک
PointCloudGenerator: ایجاد ابرهای متراکم نقطه ای
PointCloudGenerator: تنظیم فریم های کلیدی
PointCloudGenerator: پس از فیلتر کردن و گروه بندی
DepthGenerator: ایجاد پاس عمق
DepthGenerator: پالایش داده های عمق
DepthToPoints: ایجاد یک ابر نقطه از کانال عمق
DepthToPosition: ایجاد یک پاس موقعیت از یک کانال عمق
تبدیل یک نقطه در فضای صفحه نمایش به یک نقطه سه بعدی
گره جابجایی: گردش کار اساسی
گره جابجایی: تسلاسیون را تنظیم می کند
تغییر زمان بندی کل درخت گره
ریخته گری سایه: راه اندازی اولیه
ریخته گری سایه: سایه های نیمه شفاف
روشن کردن رندر CGI با پاس معمولی
5. ویژگی های جدید Nuke 6.3
سیستم ذرات: ایجاد ذرات
گره Reconcile3D: راه اندازی اولیه
گره Reconcile3D: ردیابی دوربین
گره PointsTo3D: پین گوشه
گره PointsTo3D: نسخه ی نمایشی
گره PointsTo3D: با استفاده از گره PointsTo3D
کار با گره GeoSelect
کار با گره AudioRead
ذرات: گره امیتر
ذرات: ایجاد ذرات
ذرات: افزودن ساطع کننده ها
ذرات: تأثیرگذاری بر ذرات با نیرو
ذرات: ایجاد جهش ذرات
ذرات: تأثیر بر ظاهر ذرات
ذرات: اضافه کردن رگه ها با گره ParticleSpawn
ذرات: تنظیم ویژگی های رگه
ذرات: ویژگی جدید ParticleBounce
6. ویژگی های جدید Nuke 6
Keylight: یک کلید اساسی و ترکیبی
نور کلید: پالایش کلید
نور کلید: کنترلهای مات صفحه نمایش
نور کلید: برش ناحیه پشتیبان
نور کلید: مات های نگهدارنده و مات های زباله
نور کلید: تنظیم منوی تنظیم
نور کلید: تنظیم سوگیری آلفا و دفع
نور کلید: نشت لبه پالایش
کلید کلید: کلید زدن چند گذر
نور کلید: تصحیح رنگ پیش زمینه
Utlimatte: یک کلید اساسی و ترکیبی
Utlimatte: پالایش کلید
Utlimatte: تنظیم تراکم و سایه ها
Utlimatte: سرکوب نشت
ایجاد گروه ها
تبدیل یک گروه به Gizmo
نتیجه
مراحل بعدی
Nuke New Features Consolidated
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.