در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Millions of people who used to work in offices now work from home, and with this change in workplace dynamics comes a whole new set of concerns and logistical challenges. Instead of worrying about commutes, business travel, or booking conference rooms, workers and organizations now need to find new and effective ways to connect for conferences, all-staff meetings, and other events that used to take place face-to-face. In this course, Gini von Courter shows how to use Microsoft Teams live events like town halls and webinars to help meet these challenges by providing live video streaming for meetings with up to 10,000 participants. Gini shows how to keep things running smoothly before, during, and after a meeting. She covers key topics like choosing the appropriate meeting template, scheduling live events and assigning roles, creating a registration form for a webinar, inviting participants, starting the live stream, hosting post-event conversations, and managing event recordings and reports.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش جامع Microsoft Power Automate
آموزش ساخت فایل های ارائه داده محور بوسیله Excel, PowerPoint
Outlook: Tips and Tricks
آموزش کار با SharePoint Online
دوره یادگیری کامل Power BI
دوره یادگیری کامل Box
یادگیری نسخه دسکتاپ نرم افزار Power BI
فیلم کامل یادگیری Yammer
Learning Microsoft Fabric: A Data Analytics and Engineering Preview
آموزش مدیریت زمان با تقویم و وظایف در Outlook for Mac 2016