در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Contrary to popular belief, your business should have plenty of competitors. Thriving competition shows you’ve pinpointed a viable market. Defining and segmenting your competitors helps you better articulate your company’s unique value, while reassuring investors that your offerings will fill an existing need other recognize as an opportunity. In this course, you can learn how to delve deep into the competition, with strategies for identifying and evaluating competitors and classifying them to discern where opportunities lie to fill gaps in the market.
This course was created by EntrepreneurNOW. We are please to offer this training in our library.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تنظیم اهداف بازاریابی
آموزش ساخت طرح استراتژیک بازاریابی تان
آموزش محاسبه اندازه بازار برای محصول یا خدمات شما
آموزش شناسایی بازار هدف تان
آموزش تعریف و دسته بندی رقابت های بیزینسی
آموزش ایجاد کردن ماتریس رقابت برای کسب و کارتان
آموزش ایجاد کردن سندهای چالش و راهکارها
آموزش استراتژی های قیمت گذاری
آموزش مدل های سود ، تامین مالی نیروها و هزینه های آن ها
آموزش ایجاد صورت های درآمد و جریان نقدینگی