وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Customer Experience (CX) Trends

سرفصل های دوره

If you’re looking to stay up to date with customer experience (CX) trends, CX expert Jeannie Walters has you covered. Join Jeannie in this short, approachable course on the biggest, most important new trends in the ever-evolving field of CX. Keep your CX knowledge current and relevant by exploring topics like customer journey mapping, employee experience, cutting-edge CX tools, and how to skillfully—and ethically—use AI in CX projects. Along the way, Jeannie offers practical insights on personalized experiences, CX storytelling with data, customer data management, privacy and personal data control, and techniques and tools for metricizing your data more effectively.


01 - Introduction
  • 01 - Staying current with customer experience trends

  • 02 - 1. Exploring Customer Experience (CX) Trends
  • 01 - Customer journey trends
  • 02 - Employee experience trends and CX results
  • 03 - AI and your customers journey
  • 04 - AI and your strategic advantage
  • 05 - Next-generation customer journey mapping tools
  • 06 - Personalization trends in customer experience
  • 07 - CX storytelling with data
  • 08 - Customer data management to support CX
  • 09 - Privacy and control for personal customer data
  • 10 - Smarter metrics in your CX strategy

  • 03 - Conclusion
  • 01 - Stay curious and stay ahead
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 30448
    حجم: 94 مگابایت
    مدت زمان: 48 دقیقه
    تاریخ انتشار: 2 اسفند 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید