جمع جزء: 567,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش بالابردن سرعت صفحات وب با تکنیک های JavaScript, CSS - 189,000 تومان
- × 1 عدد: Git and GitHub for Beginners (2023) - 189,000 تومان
- × 1 عدد: مبانی مدیریت تغییرات - 189,000 تومان
If you’re looking to stay up to date with customer experience (CX) trends, CX expert Jeannie Walters has you covered. Join Jeannie in this short, approachable course on the biggest, most important new trends in the ever-evolving field of CX. Keep your CX knowledge current and relevant by exploring topics like customer journey mapping, employee experience, cutting-edge CX tools, and how to skillfully—and ethically—use AI in CX projects. Along the way, Jeannie offers practical insights on personalized experiences, CX storytelling with data, customer data management, privacy and personal data control, and techniques and tools for metricizing your data more effectively.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش دنبال کردن سیر خرید مشتری

Customer Experience (CX) Foundations

ایجاد یک تجربه مشتری مثبت

CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model

The CX Value Chain: Linking Customer Experience to Business Outcomes

آموزش ایجاد کردن پلن سرویس در طرح تجربه مشتری

آموزش مدیریت تجربه مشتری : مبحث Service Blueprinting
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها