در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Want to be part of a select group that’s really important to your organization? They’re called HiPos, or high-potential employees: people performing well in their role who are also seen as possessing the skills, characteristics, and outlook necessary to progress to higher positions, bigger in scope and complexity, more quickly. Learn ten skills leadership experts look for in identifying high-potential employees, and how to increase your skills in these areas. These skills are divided into three areas: perspective, presence, and work habits.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
9 روش عالی برای سرمایه گذاری در خودتان
سازمان دهی مجدد تیم تان برای تغییرات
چگونه رهبران می توانند همدلی و نتایج را متصل کنند
Ten Habits of Great Decision Makers
11 Inactions that Ruin a Leader’s Reputation
صلاحیت خود را توسعه داده و ارتقا دهید
آموزش رهبری تغییرات در شرکت ها و سازمان ها
Happiness Habits
How to Think Big
Building a Better Relationship with Your Boss