در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Want to be part of a select group that’s really important to your organization? They’re called HiPos, or high-potential employees: people performing well in their role who are also seen as possessing the skills, characteristics, and outlook necessary to progress to higher positions, bigger in scope and complexity, more quickly. Learn ten skills leadership experts look for in identifying high-potential employees, and how to increase your skills in these areas. These skills are divided into three areas: perspective, presence, and work habits.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مثبت ماندن در مواجهه با منفی بافی
چگونه رهبران می توانند همدلی و نتایج را متصل کنند
11 Inactions that Ruin a Leader’s Reputation
Eight Ways You Block Your Success
آموزش انگیزه دادن به دیگران از طریق معنا سازی
How to Stay Goal-Focused
آموزش عادت های یک دقیقه ای برای موفق شدن
Nine Habits of Highly Confident People
عادت های یک دقیقه ای برای داشتن مقاومت و پایداری
آموزش رهبری تغییرات در شرکت ها و سازمان ها