در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Finding new customers is great for any business. But just as important as customer acquisition is customer retention. This course from genconnectU shows how you can use customer retention to boost your company’s revenue, nurturing and cherishing your existing customers for improved ROI. Learn to streamline your marketing efforts and create loyal customers who will stand by your brand for years to come. Explore strategies for effective communication through email and content, master techniques for responding to customer feedback and complaints constructively, learn to design and implement a successful customer rewards program, discover ways to empower brand advocates and turn them into an unpaid sales force, and more. Check out this course to find out how to create lifelong customers and elevate your business to new heights.
This course was created by genconnectU. We are pleased to host it in our library.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ارتباطات و همکاری در محل کار مجازی یا ترکیبی
آموزش به موفقیت رسیدن در شغل های رسانه و تفریحات
آموزش تمرین دادن ذهن تان برای شاد بودن
Embrace the Work, Love Your Career: Realizing Your Career Goals with Clarity and Confidence
آموزش رهبری شجاعانه : ویژه خانم ها
گفتن داستان هایی دلنشین
چگونه به عنوان یک فرد لاتین در یک محیط کاری جهانی موفق شویم
Leading with Kindness and Strength
آموزش انتقال احساس و شخصیت تان با ویدیو
سه قدم برای داشتن ذهن عالی در محل کار