در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Communicating effectively isn't an innate talent that some people have and others don't—it's something that anyone can learn and practice. In this course, learn strategies that can help you hone and master your interpersonal communication skills. Join personal branding and career expert Dorie Clark as she shares techniques for getting your message across effectively in the workplace, and explains how to tackle potential communication challenges with your colleagues and supervisor. She also discusses how to grapple with tricky situations, taking you through how to handle interruptions, and respond to critical feedback.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ایجاد ارتباطات بین فردی عالی
آموزش تنظیم اهداف در شرایطی که اولویت ها بسیار مهم هستند
Becoming a More Confident Leader
Developing Adaptability as a Manager
تعریف و دستیابی به اهداف کاری
تکنیک های متقاعد کردن دیگران
Strategic Thinking
ایجاد کردن شبکه ای از متخصصان در اطراف خودتان
آموزش مهارت های اولویت بندی ویژه رهبران اجرایی و سازمان ها
How to Ask for a Raise or Promotion – And Get It