در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

The Time Management Tips series was designed to help professionals boost their productivity, get things done, and find more time for what's most important. In this installment, productive leadership author and speaker Dave Crenshaw focuses on the key tenants of communication, sharing bite-sized tips that can help you strengthen your relationships with coworkers—and maximize your time in the process. Learn strategies for establishing realistic expectations, handling meetings or conversations that run long, and responding to quick questions. Plus, discover how being kind improves productivity, what to do when someone multitasks while speaking to you, and how to keep texting from being a distraction.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش بهره وری : ایجاد کردن ذهنیت بهره ور برای خودتان

چطور جلسات یک به یک موثر داشته باشید

آموزش قابل انجام کردن اهداف بزرگ

آموزش نکات و ترفندهای مدیریت زمان در کار تیمی

چطور ضعف های تان را به قدرت تبدیل کنید

آموزش نکات رهبری اجرایی

آموزش تکنیک های بسیار مدرن بهره وری

How to Be Coachable

آموزش هنر واقعی تغییر کردن

چطور سوالات بهره ور بپرسید
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها