در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
All professionals are trying to get better at what they do. No matter where you work, or what your role, the only way to improve is with feedback. Giving—and receiving—feedback is a skill that's relevant to every member of an organization. In this course, psychologist and author Dr. Gemma Leigh Roberts first guides you through both how to receive feedback effectively—by tuning into a growth mindset, managing your emotional response to feedback, and implementing feedback. Gemma then teaches you on how to effectively provide feedback by reducing bias, following a tested frame for giving feedback, and learning how to give feedback regularly. Join Gemma in this course and learn tips that will help lead you into a cycle of continuous development, and a growth mindset that can help propel your career and your relationships forward.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Wellbeing as a Habit: Tips and Best Practices
نکات ریز برای چابکی ذهنی و انعطاف پذیری
آموزش تعیین اهداف برای کسب و کارها
توسعه تصویر حرفه ای خود در یک کار جدید
Work-Life Blend: The New Work-Life Balance
آموزش افزایش انعطاف پذیری تان به عنوان یک رهبر اجرایی
Building Resilience as a Leader
Goal Setting for Business Impact as a Manager
آموزش مربیگری نیروهای تان به عنوان یک مدیر
دریافت و ارائه بازخورد