در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
As a professional, your job is to deliver results: to identify what needs to be accomplished and get it done. It's what separates high potentials and high performers from the rest. In this course, leadership expert Dave Crenshaw shares a simple formula for delivering results—setting up systems and habits that reinforce your goals and adding personal accountability to reinforce your efforts. He explains how to tap into your underlying motivation, which makes it easier to keep on track. He also provides real-life examples that show you the process in action and inspire you to do the same. While delivering results may be simple, it is often the hardest part of anyone's job. Learn how to tame your disorganization, frustration, and any other blockers in your way and get to work.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدیریت زمان با نرم افزارهای Microsoft Office
آموزش تکنیک های زمانبندی
آموزش موفق شدن به سبک خودتان
آموزش با معنی تر کردن کارتان
Succeeding with ADHD at Work
رهبری و مدیریت موثر جلسات کاری
اصول مدیریت زمان
چطور ضعف های تان را به قدرت تبدیل کنید
Discovering Your Strengths
آموزش بهبود کارایی یا افزایش بهره وری تان