وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Blender : Ultimate Game Art Creation Guide

سرفصل های دوره

Create PBR Game Ready Assets for your portfolio and game engines with only Blender


1. Beginner Project
  • 1.1 Project Files First Aid.zip
  • 1. Adding References and Modeling
  • 2. Completing the Model
  • 3. Model Cleanup
  • 4. UV Mapping and Baking Bevels
  • 5. Painting your Color Mask
  • 6. Painting Alphas and Panel Lines
  • 7. Creating Emission and Baking Normals
  • 8. Creating Roughness
  • 9. Creating Edgewear
  • 10. Organizing your Scene
  • 11. Floor and Scene Setup
  • 12. Lighting and Rendering
  • 13. Baking Texture Maps
  • 14. Exporting to Unreal Engine
  • 15. Exporting to Godot
  • 16. Exporting to Unity
  • 17. Sketchfab Scene Setup
  • 18. Presenting in Sketchfab

  • 2. Advanced Section
  • 1.1 Project Files Grenade.zip
  • 1. Adding References and Modeling Bottom
  • 2. Modeling the Body
  • 3. Modeling the Armour
  • 4. Modeling the Head A
  • 5. Modeling the Head B
  • 6. Modeling the Latch
  • 7. Modeling the Pin
  • 8. Cleanup Part 1
  • 9. Cleanup Part 2
  • 10. UV Mapping the Grenade
  • 11. Bevel Baking and Optimizing UVs
  • 12. Painting your alpha Maps
  • 13. Painting the Color Masks
  • 14. Creating the Base Color and Metal
  • 15. Creating the Emission
  • 16. Creating the Roughness Map
  • 17. Creating the Edgewear Map
  • 18. Scene Setup and Lighting
  • 19. Baking all maps for Game engines
  • 20. Exporting to Unreal
  • 21. Exporting to Godot
  • 22. Exporting to Unity
  • 23. Preparing for Sketchfab
  • 24. Presenting in Sketchfab

  • 3. Techniques and Overview
  • 1.1 ModelingNotes1.txt
  • 1.2 ModelingNotes2.txt
  • 1. Modeling Bootcamp 1 - Navigation and Workspaces
  • 2. Modeling Bootcamp 2 - Transforms and Selects
  • 3. Modeling Bootcamp 3 - Edit Mode Basics
  • 4. Modeling Bootcamp 4 - Edit Mode Tools
  • 5. Modeling Bootcamp 5 - Modifiers & Others
  • 6. Game Mesh Cleanup Demo
  • 7. UV Mapping Demo
  • 8. PBR Texturing Basics
  • 9. Common Shader Nodes
  • 10. Creating Color Masks
  • 11. Creating and Baking Normal Maps
  • 12. Creating and Baking Metal Maps
  • 13. Creating and Baking Edgewear
  • 14. Creating and Baking Ambient Occlusion Map
  • 15. Creating and Baking Base Color Map
  • 16. Creating and Baking Roughness Maps
  • 17. Creating Emission and Opacity Maps
  • 18. Basic Lighting
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 13295
    حجم: 5813 مگابایت
    مدت زمان: 444 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
    دیگر آموزش های این مدرس
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید