در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
If you’re a content creator, understanding what your target audience is interested in and looking for when they search is the key ingredient to creating content that will attract and engage them. Creators who understand how the social media algorithms work can use that knowledge to make their content more discoverable, sticky, and engaging across a variety of platforms.
In this course, YouTube creator Sam Dey explains how social media algorithms function, why and how they differ across platforms, and how to leverage them to make your content more discoverable and expand your online influence with engagements that stick. He explores the inner workings of algorithms on a few of the world’s most widely used social media platforms: LinkedIn, Google, YouTube, Pinterest, Facebook, Instagram, TikTok, and Twitter. By the end of this course, you’ll be equipped with the knowledge you need to get your content in front of your target audience across a range of social media platforms.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Google Business Profile: Marketing Strategy
آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی
آموزش کار با امکانات، ابزارها و فضای فروش اینترنتی در بستر بازاریابی
Email Marketing: Drip Campaigns
آموزش استراتژیهای SEO ویژه فروشگاه های اینترنتی
SEO: پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را بهینه سازی کنید
کورس یادگیری ابزارهای بازاریابی : SEO
آموزش بازاریابی Affiliate
آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با Shopify ( ویژه بازاریاب ها )
آموزش بهبود SEO برای وب سایت تان