در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
چه اتفاقی می افتد که یک سفر مشتری ساده و خطی نباشد؟ چگونه می توانید سفر مشتری را برای محصولی که به هیچ وجه محصولی نیست ، بلکه یک سری محصولات ، خدمات یا تعامل با برند خود را نمایندگی کنید؟ به سارا ویس ، متخصص UX ، برای یک کارگاه آموزشی در مورد چگونگی ترسیم سفر از بینش های تحقیقاتی برای پایین آمدن آن روی کاغذ بپیوندید. سارا مزایا و بلوک های ساختمانی نقشه برداری سفر را توضیح می دهد ، سپس به تکنیک های مورد نیاز برای دریافت داده های مناسب شیرجه می زند. او نکاتی را برای جمع آوری بینش از داده های شما ، مانند برنامه نویسی تجزیه و تحلیل موضوعی ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تکنیک های اولویت بندی و موارد دیگر به اشتراک می گذارد. سارا برجسته می کند که چگونه می توانید فرصت ها را به وجود آورید ، سفر را برای مخاطبان مختلف در نظر بگیرید و اطلاعاتی را در مورد ابزارها و فرآیندهای داخلی به منظور تصمیم گیری در مورد ارزش محور اضافه کنید. بعلاوه ، او یک نکته نهایی را برای شروع فکر کردن در مورد نقشه های سفر به عنوان اسناد زنده ، ساخته شده برای تکرار ارائه می دهد.
عنوان اصلی : Building a Journey Map: A Hands-On Workshop
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ساخت نقشه سفر
1. نقشه برداری سفر چیست؟ :
مزایای نقشه برداری سفر
سوالات سخت
بلوک های ساختمانی نقشه سفر
2. دریافت داده های مناسب:
آخرین باری که سفر کردید تصور کنید
انتخاب مراحل کلیدی برای نقشه سفر خود
جمع آوری داده ها برای نقشه سفر خود از منابع ثانویه
جمع آوری داده ها برای نقشه سفر خود از تحقیقات اولیه
پرسیدن سوالات درست
3. دست زدن به بینش از داده ها:
سنتز بینش از داده ها: برنامه نویسی تجزیه و تحلیل موضوعی
سنتز بینش از داده ها: برنامه نویسی در عمل
تجزیه و تحلیل خوشه ای برای حجم زیادی از داده ها
تجسم نقشه سفر غیرخطی
تکنیک های اولویت بندی برای شناسایی لحظات حقیقت
4. تصمیم گیری های ارزش محور:
فرصت های ideating
با توجه به سفر برای مخاطبان مختلف
طرح خدمات: برنامه ای برای پشتیبانی از پشت صحنه
نتیجه گیری:
سفر ادامه دارد
Building a Journey Map: A Hands-On Workshop
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
فیلم یادگیری کامل UX Research
UX Research: Overcoming Data Anxiety
UX Research: An Audience Segmentation Case Study
آموزش تحقیق کیفی بازار
آموزش تحقیق در UX : مطالعات موبایل
آموزش روایت داستان مورد نظرتان بوسیله طراحی UX
آموزش انجام تحقیقات بازار
تحقیقات بازار: B2B
آموزش کامل مبحث Generational Design در UX