در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
پروژه های آسان برای مبتدیان-مهارت های برنامه نویسی خود را امروز شروع کنید!
عنوان اصلی : Build 17 Beginner's Projects with : Python | JavaScript | C#
سرفصل های دوره :
تنظیم محیط توسعه پایتون :
نصب پایتون 3 در مک
نصب Pycharm در ویندوز
نصب Pycharm در مک
تغییر تم Pycharm
پیکربندی Pycharm در ویندوز - قسمت 1
پیکربندی Pycharm در ویندوز - قسمت 2
پیکربندی Pycharm در مک
نصب ویرایشگر متن Atom
دوره سقوط پایتون برای مبتدیان:
تعامل با پایتون - قسمت 1
تعامل با پایتون - قسمت 2
عبارات پایتون
بیانیه های پایتون
تورفتگی کد شما
استفاده از نظرات
متغیرهای پایتون
ایجاد متغیرها
دریافت ورودی از کاربران
نوع داده شماره پایتون
نوع داده رشته پایتون
نوع داده بولین پایتون
نوع داده ارسالی
مقدمه ای بر عملگرهای پایتون
فهرست پایتون
ایجاد فهرست
دسترسی به عناصر در یک لیست
Python Tuple - قسمت 1
Python Tuple - قسمت 2
مجموعه پایتون
فرهنگ لغت پایتون
توابع پایتون
کلید کلیدی بازگشت پایتون
مقدار پارامتر پیشفرض پایتون
اگر عبارات
اظهارات دیگر
عبارات elif
حلقه ها
برای حلقه ها
ماژول های پایتون
نحوه استفاده از ماژول
ماژول های داخلی
بسته های پایتون
ساخت پروژه های مبتدی پایتون:
پروژه 1: ساخت ساعت دیجیتال - قسمت 1
ساخت ساعت دیجیتال - قسمت 2
اجرای پروژه شما
پروژه 2: ساخت تایمر شمارش معکوس - قسمت 1
ساخت تایمر شمارش معکوس - قسمت 2
ساخت تایمر شمارش معکوس - قسمت 3
پروژه 3: ساخت ماشین حساب - قسمت 1
ساخت ماشین حساب - قسمت 2
ساخت ماشین حساب - قسمت 3
پروژه 4: ساختن یک برنامه تبدیل وزن - قسمت 1
ساخت برنامه تبدیل وزن - قسمت 2
ساخت برنامه تبدیل وزن - قسمت 3
پروژه 5: ساخت برنامه شبیه ساز شماره قرعه کشی
تنظیم محیط توسعه جاوا اسکریپت:
جاوا اسکریپت چیست
ویرایشگرهای متن ساده
نصب Atom
نصب براکت ها
نصب SublimeText
نصب کد ویژوال استودیو
تصویر ساختار سند HTML
قانون نحو CSS
دسترسی به JQuery
نحو جاوا اسکریپت
کنسول برنامه نویس
دوره خرابی جاوا اسکریپت:
بیانات
عبارات
اجرای یک برنامه (کد)
خروجی
ورودی
انواع داده
عملگرهای حسابی
اپراتورهای مقایسه
اپراتورهای واگذاری
اپراتورهای منطقی
عملگرهای رشته
متغیرها
قرارداد نامگذاری متغیر
آرایه ها
اظهارات مشروط
توابع
پروژه 6: ساخت ماشین حساب با جاوا اسکریپت:
نمای کلی
آنچه ایجاد خواهیم کرد
ایجاد دایرکتوری و فایل ها
ایجاد ساختار
استایل دادن به ماشین حساب
افزودن قابلیت با جاوا اسکریپت
پروژه 7: ساخت ابزار شمارش کلمات با جاوا اسکریپت:
نمای کلی
آنچه ایجاد خواهیم کرد
ایجاد دایرکتوری و فایل ها
ایجاد ساختار با HTML
استایل دهی با CSS
افزودن قابلیت با جاوا اسکریپت
پروژه 8: ساخت اسلایدر تصویر با جاوا اسکریپت:
نمای کلی
آنچه ایجاد خواهیم کرد
ایجاد دایرکتوری و فایل ها
ایجاد ساختار
استفاده از استایل با CSS
افزودن قابلیت با جاوا اسکریپت
پروژه 9: ساختن یک برنامه Todo List با جاوا اسکریپت:
نمای کلی
آنچه ایجاد خواهیم کرد
ایجاد دایرکتوری و فایل ها
ایجاد ساختار
استفاده از استایل با CSS
افزودن قابلیت با جاوا اسکریپت- قسمت 1
افزودن قابلیت با جاوا اسکریپت- قسمت 2
پروژه 10: ساخت یک برنامه مسابقه تعاملی با جاوا اسکریپت:
نمای کلی
آنچه ایجاد خواهیم کرد
ایجاد دایرکتوری و فایل ها
استفاده از استایل با CSS
افزودن عملکرد با جاوا اسکریپت - قسمت 1
افزودن قابلیت با جاوا اسکریپت- قسمت 2
پروژه 11: ساخت یک ماشین حساب وام با جاوا اسکریپت:
آنچه ایجاد خواهیم کرد
ایجاد دایرکتوری و ساختار با HTML
افزودن منطق با جاوا اسکریپت
استفاده از استایل با CSS
راه اندازی ویژوال استودیو 2019:
ویژوال استودیو چیست؟
C# چیست
dotNet چیست (.NET)
حداقل نیازهای نصب برای ویژوال استودیو 2019
نصب ویژوال استودیو 2019
ایجاد یک برنامه کنسول پایه
ایجاد یک برنامه اولیه Windows Forms
ایجاد یک برنامه وب پایه ASP.NET و C#
اجرای پروژه ها خارج از محیط ویژوال استودیو
شروع به کار:
لطفا بخوانید
ایجاد یک برنامه کنسول
عیب یابی خطاهای کامپایل کد
ایجاد یک برنامه وب پایه
افزودن فرم وب
کنترل ها را سفارشی کنید
کدگذاری کنترل ها
برنامه وب سبک
کاوش آنچه ایجاد کردیم
کار با راه حل ها و پروژه ها
چالش کد
دوره C# Crash :
انواع داده های پایه
استرینg نوع داده
تبدیل نوع داده - قسمت 1
تبدیل نوع داده - قسمت 2
تبدیل به رشته و کوتاه کردن
متغیرها چیستند
قرارداد نامگذاری متغیر
آرایه ها
چالش در آرایه ها
عملگرهای حسابی پایه
استفاده از عملگرهای اساسی حسابی
اولویت اپراتور
الحاق
اظهارات مشروط
لیست ها
الحاق فهرست
فرهنگ لغت
حذف موارد از فرهنگ لغت
حلقه ها
Do while Loops
برای حلقه ها
حلقه های Foreach
تغییر بیانیه ها
پروژه 12: ساخت محافظ صفحه با سی شارپ:
معرفی پروژه
یک پروژه جدید با یک فرم ایجاد کنید
دایرکتوری تصویر و مقداری کد اضافه کنید
برای بارگیری کنترل کننده رویداد، کد بنویسید
طراحی و حرکت را فعال کنید
تست
پروژه 13: ساخت پخش کننده موسیقی با سی شارپ:
معرفی پروژه
یک پروژه جدید با یک فرم ایجاد کنید
افزودن Windows Media Player
افزودن کنترل های دکمه
افزودن کد برای کارکرد پخشکننده
پروژه را بسازید
نکاتی برای بهبود پروژه
پروژه 14: ساختن یک برنامه طراحی نقاشی با سی شارپ:
معرفی پروژه
طراحی رابط - قسمت 1
طراحی رابط - قسمت 2
ایجاد متغیرها
تغییر نام روش کنترل کننده رویداد
برای فعال کردن طراحی، کد بنویسید
برای فعال کردن ذخیره طراحی، کد بنویسید
پروژه 15: ساخت یک مبدل ارز با سی شارپ:
معرفی پروژه
پروژه و فرم را ایجاد کنید
اجزاء را به فرم اضافه کنید
کدی بنویسید تا کار کند
پروژه 16: مرورگر وب خود را با سی شارپ بسازید:
معرفی پروژه
طراحی رابط - قسمت 1
طراحی رابط - قسمت 2
افزودن کد برای کارکرد مرورگر
در حال جمع کردن
پروژه 17: ساخت یک ماشین حساب با سی شارپ:
معرفی پروژه
یک پروژه جدید با یک فرم ایجاد کنید
طراحی رابط - قسمت 1
طراحی رابط - قسمت 2
یک رویداد کلیک دکمه ایجاد کنید
صفر پیش فرض را پاک کنید
ایجاد روش برای رویداد کلیک اپراتورها
برای دکمه مساوی روش ایجاد کنید
کد بنویسید تا همه چیز را به هم متصل کنید
Build 17 Beginner's Projects with : Python | JavaScript | C#
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یادگیری تحلیل داده ها از طریق پروژه های واقعی
نصب Oracle 21c Express و کدنویسی SQL در آن
Power BI ویژه تازه کاران
مهاجرت پایگاه داده های اوراکل به SQL Server (Oracle tO SQL)
طراحی یک انبار داده
Data Analysis and Visualization with R for beginners
پشتیبان گیری و بازیابی سرور Microsoft SQL برای مبتدیان
مهاجرت پایگاه داده: MySQL به Microsoft SQL Server
با پایتون یک برنامه مبدل ارز بسازید
Data Modeling in Power BI : Build powerful data models