در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مفاهیم نظری تولید صدا
عنوان اصلی : Audio Engineering Fundamentals
سرفصل های دوره :
امواج صوتی:
امواج صوتی ادامه یافت
امواج صوتی و مولکول های هوا
صداهای متعدد به طور همزمان پخش می شوند
وارونگی قطبیت
امواج سینوسی خارج از فاز
دامنه
دامنه ادامه داشت
فرکانس
تظاهرات فرکانس موج سینوسی
طول موج
صداهای هارمونیک
هارمونیک رشته
اکتاو ها و فواصل هارمونیک
منحنی های EQ
سیگنال های سر و صدا
منحنی های بلندی مساوی
فیلتر شانه
وارونگی قطبیت تجدید نظر شد
نسخه ی نمایشی نویز صورتی وارونگی قطبی
وارونگی قطبی هیچ تأثیر شنیدنی در انزوا ندارد
وارونگی در مقابل 180 تغییر در مقابل فیلتر شانه
صوتی دیجیتال:
نمای کلی صوتی دیجیتال
نمونه ها در نرم افزار
قضیه Nyquist (قضیه نمونه گیری)
وارد کردن نرخ نمونه اشتباه
تبدیل نرخ نمونه
نمونه برداری در افزونه ها
عمق بیت
بیت سنگ شکن
بیت سنگ شکن تجدید نظر کرد
اعماق بیت و اعوجاج کمیت
عمق بیت نقطه شناور
قسمت عمق بیت نقطه شناور قسمت 2
ضبط کننده هایی با نقطه شناور
سیگنال های صوتی:
سیگنال های سطح میکروفون
preamps میکروفون
سطح میکروفن و سطح خط
سطح خط طرفدار و سطح خط مصرف کننده
سطح بلندگو
سطح ابزار
امپدانس پل
جعبه های DI
اتصالات نامتعادل
کابل های متعادل
اتصالات هدفون
میکروفون ها:
میکروفن های پویا
میکروفن های کندانسور
قدرت فانتوم
میکروفن روبان
الگوهای قطبی
plosives
اثر نزدیکی
پردازش سیگنال:
Gate/Expanders
فشرده سازی توضیح داد
فشرده سازی لگد و مار
فشرده سازی موازی
فشرده سازی باس
کمپرسور زنجیره ای جانبی
de Esser (مثال زنجیره جانبی)
ضربه زنجیره ای جانبی و مصنوعی
تظاهرات Reverb
زمان درام Reverb
ورودی های کمکی Reverb
فیلتر عبور بالا در کمکی Reverb
قبل و بعد از فادر ارسال می کند
Reverbs Convolution
تأخیر
کر
فلنج
اعوجاج
اشباع نوار
بومی سازی:
توهم استریو
بومی سازی صداها
پراش
مخلوط کردن بلندگو در مقابل هدفون
ضبط میکروفون استریو تک در مقابل
فینال و recap! :
recap نهایی
Audio Engineering Fundamentals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.