وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین

سرفصل های دوره

از موتور غیر واقعی 4 (رایگان) استفاده کنید تا پروژه های سه بعدی خود را فقط در چند ساعت از ابتدا به یک پروژه واقعی / VR تبدیل کنید.

عنوان اصلی : Unreal Engine 4: Project Based VR Course for Arch Viz in UE4

سرفصل های دوره :

معرفی من و دوره:
ویدیوی عمومی: چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببریم
آماده سازی و آنچه باید انتظار داشت
در 3ds Max:
ملاحظات نقشه UVW
صادرات FBX برای زمان واقعی
آیا مدل خود را برای آزمایش ندارید؟ از مال من استفاده کن
ابزارهای جدید برای گردش کار 3ds Max به V-Ray
خلاصه بخش: انجام درست همه چیز در 3ds Max راه طولانی را طی می کند
در Unreal Engine 4:
قبل از حرکت اینجا را بخوانید
ناوبری اولیه در Unreal Engine 4
منابع اضافی در مورد راهیابی به UE4، مستقیماً از منبع
وارد کردن از 3ds Max به Unreal Engine 4
رفع خطاها و واردات مجدد
برخورد چیست؟ اگر در زمان واقعی تازه کار هستید، در اینجا یک تفکیک وجود دارد
برخوردها: وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند!
بیایید به قسمت سرگرم کننده برسیم... شروع به نگاه کردن به اطراف کنید
خلاصه بخش: آغاز بسیار تجربه شما در زمان واقعی
Unreal Engine 4: مواد:
مواد غیرواقعی موتور و اولین ساخت شما!
مواد بیدرنگ بیشتر
مواد بازتابی آینه در UE4
با آموزش های ویدیویی Epic Games به مواد عمیق تر شیرجه بزنید
خلاصه مطالب: آنچه در مورد مواد Unreal Engine 4 آموخته ایم
Unreal Engine 4: Lighting:
تنظیمات UE4 Lightmass برای Arch Viz + اعمال نورهای پایه
نورپردازی و پس پردازش بیشتر
Skylight و بیشتر پس از پردازش
رفع روشنایی
به‌روزرسانی: رفع مشکلات رایج در نورمپینگ - درست کردن درست پخت نور شما
به روز رسانی: نظریه روشنایی برای Arch Viz توضیح داده شد
روش های کاری نورپردازی پیشرفته بیشتر
نکات پایانی:
تکسچرها را اصلاح کنید، نورهای کنسرو اضافه کنید، برخوردها را اضافه کنید، انتهای شل را ببندید
وارد کردن اطرافیان -- شاید برخی از مدل های فانتزی خودتان
تنظیم حرکت / سرعت شخص شما
صادرات پروژه بلادرنگ خود تا دیگران بتوانند آن را مشاهده کنند:
صادرات پروژه شما
اینجا جایی است که به شما آموزش می دهم زمان رندر را تا 1 میلیون درصد کاهش دهید
استفاده از UE4 برای هدست واقعیت مجازی - Occulus Rift یا HTC Vive:
استفاده از الگوی VR برای ایجاد اولین پروژه واقعیت مجازی برای Arch Viz
قالب VR در حال استفاده -- آن را آزمایش کنید
تبدیل سطح FPS موجود به VR
آزمایش صحنه مهاجرت شده خود در حالت واقعیت مجازی
مبانی UE4 Blueprint: افزودن تعامل به پروژه‌های Arch Viz:
مبانی بلوپرینت در UE4: طرح‌های سطح در مقابل کلاس
روشن و خاموش کردن چراغ ها با استفاده از Trigger Events در Blueprints
نقشه‌های کلاسی: طرح‌های خود را با هم صحبت کنید
تغییر مواد روی اشیاء به صورت پویا در زمان واقعی
اسکریپت های ما را در صحنه واقعیت مجازی خود ترکیب کنید
پروژه: پروژه واقعیت مجازی از ابتدا تا پایان:
پروژه VR: دانلود مواد پروژه (مدل ها و بافت ها)
شروع با الگوی VR در UE4
سطح خود را از ابتدا ایجاد کنید و ناوبری VR را فعال کنید
بازی / مدل های معماری خود را در واقعیت مجازی پیمایش کنید
افزودن نور به صحنه VR
تنظیمات Nav Mesh در UE4 برای واقعیت مجازی با کنترل‌کننده‌های حرکت
نورپردازی با استفاده از مواد خودنور
تصفیه مدل ما با استفاده از تابع واردات مجدد
شبیه سازی نورهای منطقه در صحنه ما برای نورپردازی ملایم
نورپردازی پروژه خود را اصلاح و تنظیم کنید
به‌روزرسانی: بیایید به پیشرفت پروژه خود در VR نگاهی بیندازیم
برخی از تکنیک های مواد پیشرفته در موتور Unreal
مقدمه ای بر اصطلاحات بلوپرینت
افزودن تعامل VR با استفاده از Blueprints
Blueprint برای بالا بردن و پایین آوردن تعاملی صفحه
نقشه برای روشن و کم کردن چراغ ها با استفاده از توابع
پروژه تمام شده را دانلود کنید
پروژه DATASMITH - گردش کار به روز شده برای نسخه 4.19 و بالاتر:
معرفی Datasmith، ابزار گردش کار جدید برای 3ds Max به UE4. تغییر دهنده ی بازی!
پروژه اصلی ما را به Datasmith منتقل کنید
یک صندلی را با استفاده از Datasmith به صحنه اصلی ما وارد کنید
وارد کردن صحنه اصلی ما با گردش کار جدید Datasmith
نورپردازی پیشرفته برای دریافت عکس واقعی از واردات Datasmith
پردازش پس از فایل Datasmith ما و سایر پروژه های پیشرفته عکس واقعی.
استفاده از مواد مواد در UE4، اکنون به عنوان افزونه رایگان با UE4.19 در دسترس است
PROJECT II: SketchUp Model to Unreal با استفاده از Datasmith - VR / Fps / Cinematics:
از طریق Datasmith مدل SketchUp خود را به Unreal Engine 4 ببرید
پخت سبک خود را اصلاح کنید و پیمایش را برای مدل SketchUp خود تنظیم کنید
از Sequencer سطح UE4 برای ایجاد انیمیشن های واقعی در زمان واقعی استفاده کنید
تنظیم کنترل‌های اول شخص با تنظیمات ورودی UE4 و Arch Vis Pawn
EXTRA: نکات VR بیشتر:
ایجاد دکمه های منوی VR
EXTRA: از اینجا به کجا برویم:
بعد چه چیزی باید یاد بگیرید؟
دوره پیشرفته UE4 Arch Viz (کوپن)

نمایش سرفصل های انگلیسی

Unreal Engine 4: Project Based VR Course for Arch Viz in UE4

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 37049
حجم: 4981 مگابایت
مدت زمان: 479 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 3 مهر 1401
Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین
Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین 1
Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین 2
Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین 3
Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین 4
Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین 5
Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید