در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هر کمپین بازاریابی موفق با نقشه راه ، یک ایده و برنامه ای برای اعدام آغاز می شود. در این دوره ، متخصص بازاریابی دیجیتال و مربی گلدی چان به شما می آموزد-خواه یک متخصص بازاریابی یا صاحب مشاغل کوچک باشید-چگونه می توانید یک برنامه بازاریابی مؤثر و هدفمند را بنویسید ، از یک ایده اولیه از طریق اجرای موفقیت آمیز خود. بیاموزید که یک تیم عملکردی متقابل را جمع کنید ، یک تحلیل بازار انجام دهید ، برند خود را قرار دهید و اهداف خود را تعیین کنید و اجزای اساسی برنامه خود را در بخش های روشن و متمرکز تجزیه کنید. نکاتی را از گلدی در مورد بهترین روشها برای اجرای تاکتیکی دریافت کنید ، با استراتژی های مبتنی بر عمل که از مطالعات و نمونه های دنیای واقعی گرفته شده است. در طول راه ، نحوه اندازه گیری شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) ، پیگیری پیشرفت خود را پیدا کنید و از ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی مانند Agorapulse و HubSpot برای دسته بندی محتوا ، ایجاد محتوای برون سپاری و تصحیح برنامه خود در هنگام رفتن استفاده کنید. <BR/ >
عنوان اصلی : How to Write a Marketing Plan
سرفصل های دوره :
مقدمه:
نحوه ساخت یک برنامه بازاریابی برای چشم انداز امروز
1. برنامه بازاریابی ملزومات:
یک برنامه بازاریابی چیست و چرا اهمیت دارد
برنامه بازاریابی در مقابل استراتژی بازاریابی
چه موقع باید یک برنامه بازاریابی تهیه کنید
از برنامه تا اعدام
2. چگونه می توان مارک خود را در برنامه بازاریابی خود قرار داد:
رقبای تحقیق در صنعت شما
بازار برنامه بازاریابی خود را نقشه برداری کنید
طاقچه خود را در برنامه بازاریابی خود تعریف کنید
جمعیت مناسب مشتری را برای برنامه بازاریابی خود پیدا کنید
تجزیه و تحلیل SWOT برای برنامه بازاریابی شما
3. نحوه تعیین اهداف بازاریابی خود:
شرایط اصلی را در برنامه بازاریابی خود تعریف کنید
اهداف خود را در برنامه بازاریابی خود تعیین کنید
بودجه خود را در برنامه بازاریابی خود تعیین کنید
تیم و نقش ها را تعریف کنید
4. نحوه اجرای و تکرار برنامه بازاریابی خود:
KPI ها را در برنامه بازاریابی خود اندازه گیری کنید
برای اجرای برنامه بازاریابی خود آماده شوید
ایده های برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای برنامه بازاریابی شما
پیشرفت برنامه بازاریابی خود را با تیم خود پیگیری کنید
نتیجه گیری:
چگونه به طور مداوم مهارت های برنامه بازاریابی خود را پالایش کنید
How to Write a Marketing Plan
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.