در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
*شامل کتاب رایگان! 30 بازی VR را در Unity3d و 20 بازی در GameMaker بسازید. آموزش برای توسعه دهندگان بازی مبتدی.
عنوان اصلی : Complete Gaming Masterclass: Learn Unreal and GameMaker
سرفصل های دوره :
Unreal 01 - نمای کلی:
03 - افزودن دوربین
04 - کد قهرمان
05 - تصویری قهرمان
06 - افزودن یک سکه
07 - جعبه برخورد بازیکن
08 - موقعیت جعبه برخورد
09 - ایجاد یک رابط کاربری ساده
10 - کد ویجت
11 - حالت بازی
12 - نمایش رابط
13 - جمع آوری تمام سکه ها
14 - بازی را دوباره شروع کنید
Unreal 02 - Shooter :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی Unreal
03 - تنظیم دوربین
04 - طراحی پخش کننده
به روز رسانی! Collision Boxes و UGameplayStatics
05 - حرکت کشتی
سؤالات متداول در ویژوال استودیو
06 - طراحی گلوله
07 - حرکت دادن گلوله ها
08 - تبدیل گلوله به طرح اولیه
09 - گلوله های تخم ریزی
10 - ساختن دشمن
11 - برخورد بازیکن و دشمن
12 - برخورد گلوله با دشمن
13 - ایجاد حالت بازی
14 - تخم ریزی دشمنان
14.2 - تخم ریزی دشمنان 2
15 - بازی را دوباره شروع کنید
16 - ویجت بازی
17 - طرح ویجت
18 - ویجت تخم ریزی
18.2 - ویجت تخم ریزی
19 - یکپارچه سازی رابط
Unreal 03 - Switcher Platform :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی Unreal
03 - طراحی سطح
04 - ایجاد حالت بازی
05 - مکانیک سوئیچ
06 - ایجاد یک گوی
07 - ایجاد موانع
08 - ویجت بازی
09 - کدگذاری ویجت بازی
10 - تولید ویجت
11 - پیام های بازی
12 - بازی را دوباره شروع کنید
04 - شوتر FPS:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - دشمن ساختن
04 - ساخت حالت بازی
05 - یکپارچه سازی حالت بازی
06 - تخم ریزی دشمنان
07 - قلاب حالت بازی
08 - ساخت رابط
09 - یکپارچه سازی رابط به حالت بازی
10 - تخم ریزی رابط
11 - بازی را دوباره شروع کنید
Unreal 05 - Turret :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - محدود کردن بازیکن
04 - دشمن ساختن
05 - ساخت حالت بازی
06 - یکپارچه سازی حالت بازی
07 - از دست دادن سلامتی
08 - ایجاد رابط
09 - سیستم رابط
10 - افزودن رابط کاربری و راه اندازی مجدد بازی
Unreal 06 - Runner Switcher :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - اسکریپت دونده
04 - طراحی رانر
05 - ساخت حالت بازی
06 - منطق دونده بی پایان
07 - بلوک های بازی
08 - یکپارچه سازی بلوک های بازی
09 - ایجاد دشمن
10 - برخورد همپوشانی
11 - بلوک های دشمن
12 - بازی تمام شد
13 - ایجاد یک ویجت
14 - اسکریپت ویجت بازی
15 - حالت تولید ویجت
16 - بازی را دوباره شروع کنید
منابع غیر واقعی:
کد منبع
کتاب رایگان: ساخت 6 بازی در Unreal
معرفی GameMaker:
مقدمه
02 - راه اندازی پروژه و sprites
03 - اشیاء
04 - اتاق ها
05 - چرخش
06 - حرکت
07 - موارد
02 - شیرجه عمیق - رویدادها و اقدامات:
01 - مقدمه
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - اصطکاک و تاب برداشتن
05 - پریدن و گام برداشتن
06 - تخم ریزی
07 - تخریب
08 - تبدیلات جن
09 - زنگ هشدار
10 - کنترل
11 - رابط
12 - برخورد
03 - Deep Dive - Coding:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - چرخش
05 - تخم ریزی
06 - برخوردها
07 - تخریب
04 - تیرانداز:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - تخم ریزی
05 - گلوله های متحرک
06 - دشمنان و برخورد
07 - به صورت پویا دشمنان را تخم ریزی می کند
08 - شروع مجدد بازی
09 - رابط
05 - Rollerball :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - سکه ها را جمع آوری کنید
05 - دیوارها
06 - رابط
07 - شروع مجدد بازی
06 - Platformer :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - ایجاد متغیرها
04 - ورودی
05 - حرکت
06 - برخورد
07 - گوی
08 - رابط
09 - شروع مجدد بازی
07 - تیراندازی پلتفرم:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - متغیرها
04 - ورودی
05 - سرعت
06 - برخورد افقی
07 - برخورد عمودی
08 - گلوله های تخم ریزی
09 - گلوله های تخم ریزی
10 - معادن
11 - رابط و راه اندازی مجدد
08 - برجک:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - چرخاندن برجک
04 - شلیک گلوله
05 - دشمنان
06 - تعقیب و گریز دشمن
07 - افزودن دینامیک دشمنان
09 - Cross Shooter:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - شلیک گلوله
05 - دشمنان
06 - تخم ریزی دشمن
07 - رابط و راه اندازی مجدد
10 - شوتر رنگی:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - شلیک گلوله
05 - تغییر رنگ
06 - افزودن اهداف
07 - برخوردها
08 - رابط
09 - شروع مجدد بازی
11 - تطبیق رنگ:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت
04 - تغییر رنگ
05 - اهداف
06 - اهداف جدید ایجاد کنید
07 - افزودن یک رابط اصلی
08 - امتیاز
09 - تایمر
10 - بازی را دوباره شروع کنید
12 - سیب گیر :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - حرکت
05 - سیب
06 - افتادن سیب
07 - تخم ریزی پویا سیب
08 - رابط
09 - تایمر بازی
10 - بازی را دوباره شروع کنید
13 - Dodger :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - متغیرهای بازیکن
05 - اعمال جاذبه
06 - پریدن
07 - دشمنان
08 - خمیده شدن
09 - ماسک های برخورد
10 - به صورت پویا دشمنان را تخم ریزی می کنند
14 - گردآورنده:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - حرکت پخش کننده
04 - دنبال کردن ماوس
05 - به سمت ماوس بروید
06 - اشیاء قابل جمع آوری
07 - تنوع قابل جمع آوری
08 - تخم ریزی کلکسیونی
09 - رابط
10 - بازی تمام شد
11 - راه اندازی مجدد
15 - تیرانداز دو نفره:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - هدف قرار دادن ماوس
05 - گلوله شلیک کنید
06 - خنک شدن تیراندازی
07 - افزودن دشمنان
08 - زیگزاگ
09 - به صورت پویا دشمنان را تخم ریزی می کند
10 - رابط
11 - بازی را دوباره شروع کنید
16 - تیرانداز پیمایش جانبی:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - تنظیم پس زمینه
04 - حرکت عمودی
05 - حرکت افقی
06 - ایجاد یک گلوله
07 - شلیک گلوله
08 - خنک شدن تیراندازی
09 - دشمنان
10 - دشمنان را به صورت پویا اضافه کنید
11 - رابط
17 - انفجار بالون:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - اعمال یک رنگ
05 - حرکت بالن
06 - بالون زیگزاگ
07 - ترکیدن یک بادکنک
08 - تخم ریزی بالن
09 - رنگ های بالون تصادفی
10 - رابط و امتیاز
11 - بازی تمام شد
12 - بازی را دوباره شروع کنید
18 - پنالتی:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - اضافه کردن هدف
05 - حرکت دروازه بان
06 - حرکت صاف
07 - ضربه زننده و فوتبال
08 - حرکت فوتبال
09 - دفاع از ضربه پنالتی
10 - اضافه کردن پویا توپ فوتبال
11 - رابط و امتیاز
12 - بازی تمام شد
19 - Flappy Bird:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - حرکت پس زمینه
05 - متغیرها را مقداردهی اولیه کنید
06 - حرکت پرنده
07 - موقعیت های محدود کننده
08 - دیوارها
09 - دیوارها را به صورت پویا اضافه کنید
10 - افزایش سختی
11 - رابط و بازی تمام شده است
20 - دوبل پرش:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - افزودن پسزمینه
04 - نوار
05 - متغیرهای بازیکن
06 - جاذبه
07 - بازیکن را در محدوده نگه دارید
08 - بازیکن می پرد
09 - جامپر دوبل
10 - دشمن
11 - سرعت پخش کننده
12 - افزودن پویا دشمنان
13 - رابط
21 - تیرانداز کمانه:
01 - مقدمه
02 - پروژه راه اندازی
03 - نگاه کردن به ماوس
04 - افزودن دیوارها
05 - گلوله
06 - متغیرهای گلوله
07 - حرکت افقی
08 - حرکت عمودی
09 - رنگ گلوله ای
10 - اهداف
11 - رابط و بازی تمام شده است
22 - Ship Dodger :
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - حرکت کشتی
05 - سیارک
06 - حرکت سیارک
07 - سیارک ها را به صورت پویا اضافه کنید
08 - باران سیارکی
09 - رابط و راه اندازی مجدد
10 - تایمر بازی
23 - جامپر:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - مقدار دهی اولیه متغیرهای پخش کننده
04 - جاذبه
05 - حرکت افقی
06 - منطق پرش
07 - محدودیت های پرش
08 - نمای بازی
09 - کنترلر بازی
10 - متغیرهای Spawner
11 - افزودن پلتفرم های بی نهایت
12 - افست افقی
13 - افزایش سختی
14 - سکوهای تمیز کردن
15 - شروع مجدد بازی
24 - سوئیچ جاذبه:
01 - مقدمه
02 - راه اندازی پروژه
03 - پس زمینه
04 - حرکت بازیکن
05 - بازیکن در حال سقوط
06 - بلوک
07 - حرکت افقی
08 - برخورد افقی
09 - برخورد عمودی
10 - جاذبه sجادوگر
11 - طراحی سطح
12 - گدازه
13 - گوی
14 - رابط
15 - بازی را مجدداً راه اندازی کنید
کد منبع GameMaker:
کد منبع
محتوای بیشتر را کجا میتوان یافت:
سخنرانی پاداش: امروز! مسترکلاس غیر واقعی در کیک استارتر
Complete Gaming Masterclass: Learn Unreal and GameMaker
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره یک ساعته جی کوئری
Basic Image Creation with Diffusion Neural Networks
برای آیفون بازی بسازید
Building Quest Game Features in Unreal Engine 5 with ChatGPT
یادگیری بازی سازی در 1 ساعت با C#, Unity
Streamline Your Document Workflow with Adobe Acrobat
راهنمای نهایی برای طراحی و توسعه بازی Blender & Unity
Build an AssemblyScript ecommerce smart contract for NEAR
یک بازی ساده با امکانات Blueprints نرم افزار Unreal Engine بسازید
Web Development and eCommerce: ChatGPT, React JS, Styling