در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه سیستم موجودی همه کاره را ایجاد کنید که قادر به ادغام در پروژه موجود و همچنین پروژه خالی جدید باشد. نسخه موتور غیر واقعی مهم نیست ، این سیستم در هر نسخه موتور غیر واقعی کار می کند. بعد از این دوره می توانید موجودی ایجاد کرده و آن را به عنوان مؤلفه ای به هر شخصیت اضافه کنید که این موجودی را انعطاف پذیر و آسان برای استفاده می کند.
عنوان اصلی : UNREAL ENGINE 4&5 - Create own INVENTORY system for RPG game
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 قبل از شروع
02 قسمت 1:
001 ابزار برای طرح موجودی
002 ایجاد طرح موجودی
003 ایجاد عملکرد اطلاعات شکاف
004 ایجاد ویجت برای شکاف
005 ایجاد ویجت برای موجودی
006 تنظیم موجودی روی صفحه
007 اضافه کردن عملکرد موجودی OpenClose.
03 بازیگر جهانی موارد:
001 ایجاد بازیگر جهان
04 اضافه کردن موارد از جهان:
001 یافتن شکاف برای ایجاد عملکرد مورد
002 عملکرد مورد را اضافه کنید
003 اضافه کردن مورد با فشار دادن دکمه
05 توضیحات مورد:
001 ایجاد رابط برای توضیحات
002 اضافه کردن توضیحات به موارد هنگامی که ماوس شکاف را شناور می کند
06 تعامل موجودی:
001 روی توابع مورد کلیک کنید
002 از مکانیک مورد استفاده کنید
003 کشیدن و رها کردن. قسمت 1 - عملیات کشیدن
004 کشیدن و رها کردن. قسمت 2 - عملکرد قطره و مبادله شکاف
07 مکانیک آیتم:
001 عملکرد آیتم
پنجره تأیید قطره 002
003 تأیید پنجره ایجاد منطق
004 مکانیک قطره اتمام
005 اضافه کردن توابع افت به موجودی
006 لمس نهایی و رفع اشکال
08 نتیجه گیری:
001 رفع ویژوال موجودی ، کشیدن و رها کردن دقیق و افکار نهایی
UNREAL ENGINE 4&5 - Create own INVENTORY system for RPG game
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یادگیری عمیق شبکه های عصبی CNN CNN با پایتون
برنامه نویسی ROS و شبیه سازی بوسیله آن
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی
آشنایی با هک و ضد هک پیشرفته وب
آموزش Power BI Dax
ساخت یک بازی سه بعدی بوسیله Unity و C#
کورس یادگیری کامل Sentinel Soar
ساخت یک بازی چند نفره تحت شبکه بوسیله Game Maker Studio 2
انیمیشن سازی دو بعدی : دوره تازه کاران
یادگیری عمیق : یادگیری عمیق با استفاده از پایتون برای مبتدیان