در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
طراحی و ایجاد انیمیشن های معماری در مخلوط کن - گرافیک سه بعدی در مخلوط کن - پروژه کامل - مدل سازی سه بعدی در مخلوط کن
عنوان اصلی : Architectural Design & Animation in Blender 3x
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
طراحی و پیش نویس:
تنظیم رابط FreeCAD
مقدمه ای بر رابط قسمت 01
مقدمه ای بر رابط قسمت 02
مقدمه ای بر منوی اسنپ
پیش نویس طرح بندی قسمت 1
پیش نویس طرح بندی قسمت 2
پیش نویس طرح بندی قسمت 3
پیش نویس طرح بندی قسمت 4
پیش نویس قسمت 1 ویندوز
پیش نویس قسمت 2 ویندوز
پیش نویس درها قسمت 1
پیش نویس درها قسمت 2
تغییر سبک و ضخامت خط
افزودن جزئیات پله ها
تنظیم تبدیل کننده فایل ODA
واردات دارایی مبلمان
افزودن ابعاد در FreeCAD
افزودن متن به Layouts
ایجاد Layout در FreeCAD
صادر کردن فایل DXF از FreeCAD
معرفی Blender:
از کجا می توان نرم افزار Blender رایگان و متن باز را دریافت کرد
سفارشی کردن رابط برای کنترل آسان تر
چگونه افزونه ها را فعال کنیم
نحوه بازیابی فایل ها پس از خرابی
نحوه پیمایش در رابط Blender
مقدمه ای بر نمای سه بعدی قسمت 1
مقدمه ای بر نمای سه بعدی قسمت 2
مقدمه ای بر نمای سه بعدی قسمت 3
مقدمه ای بر قفسه ابزار قسمت 1
مقدمه ای بر قفسه ابزار قسمت 2
مقدمه ای بر قفسه ابزار قسمت 3
مقدمه ای بر قفسه ابزار قسمت 4
مقدمه ای بر قفسه ابزار قسمت 5
Layout_Tabs_Editors_And_Splitting_Screens
معرفی مجموعه ها
معرفی مکان نما سه بعدی
مقدمه ای بر Snapping
جهت یابی صورت و جهت نرمال ها
مقدمه ای بر مختصات
مقدمه ای بر مرورگر دارایی
ساخت و ساز خانه :
وارد کردن فایل DXF از FreeCAD به Blender
موقعیت یابی اشیاء DXF
مقدمه ای بر ارشمیش
افزودن دیوارهای خارجی با استفاده از Archimesh
چگونه درهای خارجی را با Archimesh اضافه کنیم
افزودن دیوارهای داخلی با Archimesh
افزودن درهای داخلی در طبقه همکف
افزودن ویندوز با استفاده از Archimesh
افزودن گروه بزرگ ویندوز با استفاده از Archimesh
مدل سازی طبقه اول
مدل سازی بالکن طبقه اول
افزودن درهای داخلی در طبقه اول
افزودن ویندوز با استفاده از Archimesh
استفاده از Archimesh برای ایجاد یک پله
ایجاد سقف برای طبقه همکف
ایجاد طبقه برای مدل
طبقه همکف و پایه
مدل سازی سقف و پایه
استفاده از Archimesh برای افزودن نرده به محوطه بالکن
مدلسازی سه بعدی مرحله جلویی
مدلسازی سه بعدی دیوارهای خارجی
مدلسازی سه بعدی پاسیو و محوطه چمن
روشنایی و مواد:
افزودن عناصر نورپردازی به صحنه
نقشه های بافت را از کجا دریافت کنیم
UV باز کردن و بافت کف
ایجاد متریال دیوار خارجی
آماده سازی مش طبقه اول
ایجاد مواد آستانه
ایجاد مواد درب
ایجاد دیوار و سنگ فرش خارجی
مواد هواپیمای زمینی
ایجاد ذرات سنگ
ایجاد ذرات علف قسمت 1
ایجاد درخت با استفاده از افزونه Sapling
ایجاد درخت با استفاده از افزونه Sapling
ایجاد ماده درختی
ایجاد انیمیشن ساخت خانه:
ترکیب اشیا
بررسی نهایی
افزودن جدول و طرح بافت
طرح را باز کنید
تنظیم Boolean Modifier
راه اندازی دوربین
افزودن بولی های باقیمانده
تنظیم قسمت 01 انیمیشن
تنظیم انیمیشن قسمت 02
تنظیم قسمت 03 انیمیشن
تنظیم انیمیشن قسمت 04
ارائه انیمیشن
ترکیب انیمیشن در ویرایشگر ویدیو
ترکیب انیمیشن در ویرایشگر ویدیو
پیش نویس و طراحی - 2.8 محتوا:
ایجاد خطوط ساخت و ساز در FreeCAD قسمت 1
ایجاد خطوط ساخت و ساز در FreeCAD قسمت 2
ایجاد خطوط ساخت و ساز در FreeCAD قسمت 3
ایجاد دیوارها و خطوط پنجره در FreeCAD قسمت 1
ایجاد دیوارها و خطوط پنجره در FreeCAD قسمت 2
ایجاد خطوط درگاه در FreeCAD
ایجاد سبک های خط در FreeCAD
ایجاد خطوط پله در FreeCAD
مبدل فایل ODA در دسترس برای FreeCAD
افزودن بلوکهای CAD به طرحبندیها در FreeCAD
افزودن ابعاد به طرحبندیها در FreeCAD
افزودن متن به طرحبندیها در FreeCAD
ایجاد طرح بندی در FreeCAD
صادر کردن فایل DXF که از FreeCAD ایجاد کردیم
معرفی Blender - 2.8 محتوا:
در حال دریافت بلندر
تنظیم رابط و فعال کردن افزونه ها در Blender
آزمون مقدمه 1
مقدمه ای بر ناوبری در بلندر
مقدمه ای بر نمای سه بعدی
مقدمه ای بر قفسه ابزار
مقدمه ای بر مجموعه ها
آزمون مقدمه 2
مقدمه ای بر snapping در بلندر
ایجاد Layout در Blender - محتوای 2.8:
ایجاد منظره و بررسی دو روش تولید مش
علامت گذاری موقعیت سایت
وارد کردن DXF fiوارد صحنه شوید، تبدیل و مقیاس بندی به اندازه صحیح
موقعیت واردات DXF در صحنه
اضافه کردن موقعیت های دیوار خارجی به چیدمان ها
افزودن موقعیت های دیوار داخلی به چیدمان ها
اضافه کردن موقعیت های درب به چیدمان ها
افزودن جهت باز بودن درب به طرحبندیها
افزودن موقعیتهای پنجره به طرحبندیها
افزودن ابعاد به طرحبندیها با استفاده از MeasureIt
افزودن متن به طرحبندی با استفاده از MeasureIt
افزودن مطالب به طرحبندیها و فعال کردن Freestyle برای ایجاد خط سخت
رندر کردن چیدمان ها در بلندر و ترکیب با ابعاد در کامپوزیتور
ساخت خانه - 2.8 محتوا:
راه اندازی Archipack با کتابخانه مواد و تصاویر کوچک
استفاده از Archipack برای ایجاد درب های خارجی
استفاده از Archipack برای ایجاد دیوارهای داخلی
استفاده از Archipack برای ایجاد درب در طبقه همکف
استفاده از Archipack برای ایجاد پنجره در طبقه همکف
استفاده از Archipack برای ایجاد پنجره های بزرگ
مدلسازی سه بعدی طبقه اول
مدلسازی سه بعدی محوطه بالکن
استفاده از Archipack برای ایجاد درب در طبقه اول
استفاده از Archipack برای ایجاد پنجره در طبقه اول
استفاده از Archipack برای ایجاد یک پله
سازماندهی مجموعه ها در Outliner
استفاده از Archipack برای ایجاد سقف برای هر اتاق در طبقه همکف
مدل سازی سه بعدی کف برای قرار دادن پله ها
استفاده از Archipack برای ایجاد طبقه برای هر اتاق از خانه
مسائل طبقات را مرتب کنید و Outliner را سازماندهی کنید
مدلسازی سه بعدی سقف
استفاده از Archipack برای ایجاد نرده برای محوطه بالکن
مدل سازی سه بعدی پایه بتنی
روشنایی و مواد - 2.8 محتوا:
افزودن عناصر نورپردازی به صحنه
ایجاد متریال کف با استفاده از نقشه های بافت
ایجاد متریال پنجره با استفاده از نقشه های بافت
ایجاد متریال نرده با استفاده از نقشه های بافت
ایجاد متریال درب با استفاده از نقشه های بافت
ایجاد متریال رندر خارجی برای دیوارهای خارجی خانه
مدل سازی سه بعدی محیط خارجی
ایجاد مصالح کاشی سنگ برای محوطه بیرونی سنگفرش
ایجاد سنگ و استفاده از سیستم ذرات برای پراکندگی در صحنه
ایجاد چمن و استفاده از سیستم ذرات برای پراکندگی در صحنه
ایجاد درخت با افزونه نهال
ایجاد تصاویر بافت درختی برای افزودن دوباره به صحنه
تنظیم دوربین و چیدمان صحنه
به روز رسانی گچ خارجی خانه با نقشه های بافت
ارائه یک تصویر با استفاده از تنظیمات رندر Eevee
ایجاد انیمیشن ساخت خانه - 2.8 محتوا:
شانه زدن هر مجموعه از اشیاء و آماده شدن برای قسمت 1 انیمیشن
شانه کردن هر مجموعه از اشیا و آماده شدن برای انیمیشن قسمت 2
استفاده از اصلاح کننده بولی برای تنظیم خانه آشکار
ایجاد جدول و پلان با بافت برای متریال
استفاده از اصلاح کننده منحنی برای ایجاد پلان های باز روی میز
تنظیم دوربین برای گرفتن انیمیشن
تنظیم فریم های کلیدی و ایجاد انیمیشن
رندر کردن انیمیشن و ترکیب آنها در Blender's VSE برای ایجاد یک ویدیو
بخش پاداش:
سخنرانی پاداش
Architectural Design & Animation in Blender 3x
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.