در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بیاموزید که چگونه یک چرخه پیاده روی عمومی انسانی را تحریک کنید
عنوان اصلی : 3D Walk Cycle Animation using Autodesk Maya
سرفصل های دوره :
سخنرانی مقدمه:
علم بیومکانیک
گردش کار انیمیشن
تنظیم پروژه مایا:
پرونده های کار
پوشه پروژه و مرجع دکل
ایجاد یک قفسه سفارشی
تنظیم یک اسکریپت ارواح
تصویر مرجع و دوربین مرجع
ترجیحات انیمیشن
آزمایش دکل
Animation Pass 1. حالت تماس با پاشنه:
مقدمه
وضعیت سمت راست
وضعیت سمت چپ
Animation Pass 2. وضعیت پاس پا:
مقدمه
وضعیت سمت راست
وضعیت سمت چپ
Animation Pass 3. وضعیت اسکواش:
مقدمه
طرف های راست و چپ
رفع پای چپ
نوسان اسلحه
Animation Pass 4. حالت های کششی:
مقدمه
طرف های راست و چپ
انیمیشن 5. تمیز کردن نمودارهای حرکت:
مقدمه
کنترل های جهانی و ریشه
کنترل لگن
کنترل قفسه سینه ، سر و گردن
Clavicles ، شانه ها ، آرنج ها و کنترل های مچ دست
کنترل پا و مچ پا
Animation Pass 6. همپوشانی بازوها:
مقدمه
همپوشانی بازوی راست
همپوشانی بازوی چپ
انگشتان همپوشانی دارند
Animation Pass 7. سر و گردن همپوشانی:
مقدمه
همپوشانی سر و گردن
Animation Pass 8. زمین و جهت گیری:
زمین زمین
جهت گیری پا
Animation Pass 9. چرخه نهایی و خداحافظی:
چرخه پیاده روی نهایی در محل
3D Walk Cycle Animation using Autodesk Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.