در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این درس. من معیارهای کلیدی را در LinkedIn مرور می کنم و کجا می توانم آنها را در سیستم عامل پیدا کنم. سه معیار مفید در LinkedIn عملکرد تبدیل و اقدامات اجتماعی و درست مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است ، تبدیل عملی است که شما می خواهید کاربر انجام دهد. بنابراین این می تواند یک کلیک بر روی افزودنی باشد ، می تواند بارگیری یک کاغذ سفید و بیشتر از آن در LinkedIn باشد ، احتمالاً این یک نسل سرب است به این معنی که شما آدرس ایمیل یا شماره تلفن یا اطلاعات اضافی در مورد آنها را ضبط می کنید. متریک دوم در LinkedIn عملکرد است و این متریک به طور کلی پیگیری می کند که تبلیغ یا محتوای شما به خوبی انجام می شود. برخی از معیارهای مربوط به عملکرد در LinkedIn می توانند نامزدی باشند ، اگر این چیزی است که شما ارسال کرده اید ، از طریق نرخ ها و همچنین نمایش یک فیلم کلیک کنید. و سپس متریک سوم در LinkedIn ، که اغلب از اقدامات اجتماعی استفاده می شود دقیقاً مانند فیس بوک توییتر و اینستاگرام LinkedIn وقتی مردم در مورد محتوای شما اظهار نظر می کنند ، وقتی آنها آن را دوست دارند و چه زمانی آن را به اشتراک می گذارند ، ردیابی می کنند. و بنابراین ، در حالی که مردم به محتوای شما در این بستر اجتماعی پاسخ می دهند ، این حرکات اجتماعی توسط LinkedIn نیز ردیابی می شود. و بنابراین لینکلن دو بینش متفاوت دارد ، داشبورد که می توانید به آن نگاه کنید. این یک مرور کلی دارد که محتوای ارگانیک یا محتوای پرداخت نشده و این محتوای آن را به عنوان یک برند یا تجارت از صفحه شخصی خود یا حساب شخصی خود در LinkedIn به شما نشان می دهد. بعضی اوقات ممکن است یک کار شغلی باشد ، گاهی اوقات ممکن است گزارشی باشد که شما به تازگی منتشر کرده اید. بعضی اوقات ممکن است فقط یک اعلامیه باشد. شاید یک رهبر جدید در هیئت مدیره وجود داشته باشد یا شاید شما سالگرد خاصی از شرکت را جشن بگیرید. داشبورد دیگر که LinkedIn در دسترس است. مشابه سایر شبکه های اجتماعی یک داشبورد تبلیغاتی است و در اینجا معیارهای عملکرد هر کمپین پولی را که ممکن است در LinkedIn اجرا کنید ، مشاهده خواهید کرد. این جایی است که مواردی مانند نرخ تبدیل را مشاهده خواهید کرد ، از طریق نرخ ، هزینه ، هر کلیک کلیک کنید ، چقدر برای هر برداشت هزینه می کنید. اگر نسل سرب را اجرا کرده اید ، در آن دوره چه تعداد سرب را به دست آورده اید. و بنابراین با این کار ، مهم است که در ابتدای کمپین آنچه را که می خواهید پیگیری کنید ، روشن باشید. آنچه را که می خواهید در LinkedIn نظارت کنید ، چه در ارگانیک و چه در یک سکوی پرداخت شده و همچنین آنچه شما برای اطمینان از موفقیت کمپین LinkedIn که برای مشتری خود اجرا می کنید ، نیاز دارید. و در فصل بعد ما در مورد معیارهای YouTube صحبت خواهیم کرد
عنوان اصلی : CreativeLive - Social Media Analytics
سرفصل های دوره :
01 تراز کردن با اهداف قابل اندازه گیری:
001 بررسی اجمالی دوره
002 چرا اهداف مهم هستند
003 هدف هوشمندانه چیست
004 کمک به مشتری برای شناسایی اهداف هوشمند
005 خطاهای مشترک با تنظیم هدف
006 مطالعه موردی برنده المپیک در رسانه های اجتماعی
02 معیارها و اندازه گیری ها ، تعاریف:
001 چرا معیارها مهم هستند
002 بینش صفحه فیس بوک
003 Analytics اینستاگرام
004 تحلیلی توییتر
005 معیارهای LinkedIn
006 معیارهای YouTube
03 گوش دادن به رسانه های اجتماعی و حسابرسی رقابتی:
001 ابزارهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی
002 حسابرسی رقابتی - تجزیه و تحلیل
04 تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی - در وب سایت:
001 پیوند فعالیت رسانه های اجتماعی به Google Analytics
002 ردیابی وب سایت ترافیک
003 پیکسل
05 اندازه گیری و گزارش نتایج:
001 چند بار باید یک کمپین را رصد کنید
002 هنگام اندازه گیری نتایج به چه چیزی نگاه کنید
003 اندازه گیری نتایج
004 گزارش نتایج
06 نتیجه گیری:
001 نتیجه گیری
Social Media Analytics
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.