در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با یک میلیارد کاربر هر ماه ، اینستاگرام یکی از سریعترین سیستم عامل های شبکه های اجتماعی در جهان است. بیش از 200 میلیون کاربر هر روز از پروفایل های تجاری بازدید می کنند ، بنابراین ضروری است بدانید که چگونه می توانید از این فرصت استفاده کنید و از جمعیت ایستادگی کنید. با اهداف قابل اندازه گیری و بودجه مشخص. در پایان این کلاس ، طیف متنوعی از ابزارهای بازاریابی در اینستاگرام را به دست آورده اید و یاد می گیرید که چگونه مخاطبان هدف را تعریف کنید ، محتوای تبلیغاتی الهام بخش ایجاد کنید و از بهترین روشها در مورد گزارش و بهینه سازی پیروی کنید. امروز برای شروع ایجاد تبلیغات در اینستاگرام بالا ، اکنون بپیوندید.
عنوان اصلی : Instagram Ads Fundamentals
سرفصل های دوره :
01 بازاریابی اینستاگرام:
001 مقدمه
002 چرا اینستاگرام
003 انواع محتوا
02 پست تبلیغاتی اینستاگرام:
001 مقدمه
002 تبلیغ یک پست
003 یک هدف را انتخاب کنید
بودجه 004
005 بینش
006 خلاصه کمپین های داخل برنامه
03 کمپین های اینستاگرام در مدیر تبلیغات:
001 آگهی آگهی معرفی
002 مدیر تبلیغات
003 انتخاب و هدف
004 ایجاد مخاطب هدف
005 قرار دادن فقط در اینستاگرام
006 بودجه و برنامه
007 یک تبلیغ ایجاد کنید
04 هدف گذاری و پیکسل فیس بوک:
001 مقدمه
002 پیکسل فیس بوک و هدف قرار دادن
003 هدف گذاری و بینش مخاطبان
004 مخاطب سفارشی
005 مخاطب نگاه نگاه
006 retargeting
007 هدف گذاری و خلاصه پیکسل
05 بهترین روشهای خلاق:
001 مقدمه خلاق
002 تحقیق و بینش
003 بهترین روشهای خلاق
004 تالار مشاهیر اینستاگرام
005 خلاصه خلاق
06 اندازه گیری ، گزارش و بهینه سازی:
001 مقدمه
002 آزمایش A-B
003 گزارش در مدیر تبلیغات
004 اندازه گیری تأثیر در Google Analytics
005 برچسب زدن کمپین
خلاصه 006
07 تبریک:
001 تبریک می گویم
Instagram Ads Fundamentals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.