در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
وقتی جهان به صورت آنلاین حرکت کرده است ، ما انتظار داریم که همه چیز به طور شبانه روزی کار کند. سازمان ها بیشتر و بیشتر در زمینه حفظ سیستم های خود سرمایه گذاری می کنند و در جستجوی بالا و پایین برای راه هایی برای اطمینان بیشتر آنها هستند. با این حال ، یک منبع اصلی در دید ساده مخفی شده است: مردم شما. توسعه دهندگان و اپراتورهای شما آخرین خط دفاع در برابر بازگرداندن سیستم های شما به صورت آنلاین هستند ، اما ما به هیچ وجه فکر می کنیم. اما طراحی ناکارآمد در تماس می تواند منجر به پاسخ آهسته تر از حادثه و کاهش بهزیستی برای آن در تماس ، از جمله فرسودگی و جذابیت شود. از طرف دیگر ، از طرف دیگر ، فواید اساسی را به دست می آورد و به اپراتورها کمک می کند تا در مورد سیستم های خود بیاموزند و نحوه پشتیبانی از آنها را بهبود بخشند. از آموزش ، برنامه ریزی و چرخش گرفته تا پاسخ و ارزیابی حادثه. در تماس ، بخشی پذیرفته شده از زندگی یک اپراتور است و عمدی در مورد آن بهترین راه برای اطمینان از سالم بودن و پایدار بودن تیم است. برای یادگیری چگونگی انجام این کار به آن بپیوندید. شما باید در CALL
ایجاد کنید- چگونه می توانید کتابهای پخش را ایجاد کنید
- چگونه می توان چرخش های سالم را در Call ایجاد کرد
- چگونه شرکت ها می توانند با خستگی پیجر
مبارزه کنند- چه جبران کنند یا نه کارگران برای ورود به کارت
-ابزاری که می توانید برای کمک به کمک به Call
استفاده کنید
عنوان اصلی : Effective SRE On-call Best Practices
سرفصل های دوره :
01 SRE مؤثر: بهترین روشهای قسمت 1
02 SRE مؤثر: بهترین روشهای بخش قسمت 2
Effective SRE On-call Best Practices
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.