در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این دوره کمی متفاوت از بسیاری از دوره های ما خواهد بود. دلیل من برای هنرمندان بازی می گویم به این دلیل است که من بیشتر روی مدل سازی و بافت بافت مخلوط کن متمرکز خواهم شد. این بدان معناست که ما مواردی مانند انیمیشن ، ارائه یا شبیه سازی را پوشش نخواهیم داد. هنوز هیچ تجربه ای در مدل سازی سه بعدی ندارید.
این آموزش در 2 بخش ارائه می شود ، قسمت اول مجموعه ای از فصل های کوتاه برای درک آسان است که فقط ابزارهای فردی را پوشش می دهد. من این را بخش یادگیری دوره می دانم.
در بخش دوم ، ما همه چیزهایی را که آموخته ایم می گیریم و همه آن را با هم ترکیب می کنیم تا یک مدل سریع از برخی چرخ دنده ها ایجاد کنیم.
4.5 ساعت! <br/ > این دوره شامل 4.5 ساعت محتوا است - شما می توانید با هر مرحله پیگیری کنید - این دوره یک زمان کوچک را محصور می کند ، این فقط برای سرعت بخشیدن به یک کار بسیار تکراری است ، بقیه در زمان واقعی انجام می شود. با این حال ، ما همچنین فیلم های با گذشت زمان را در زمان واقعی و بدون روایت گنجانده ایم.
عنوان اصلی : Switching to Blender for game artists
سرفصل های دوره :
01 قسمت 1:
001 layout_movement-tools_hotkeys
002 نصب اسکریپت ها
003 Exporting_and_importing
004 تنظیمات نمای
005 اشکال ابتدایی
006 موارد دلخواه سریع
007 copy_instance_and_array
008 Snapping و تغییر محوری
009 برای رفع اشکالات ، تبدیل ها را اعمال کنید
010 جداسازی و مخفی کردن
011 انتخاب
012 جهت گیری محور
013 سازمان صحنه
014 اضافه کردن هندسه ، برش ، حلقه و غیره
015 پوشش ابزارهای مدل سازی کلاسیک
016 جوشکاری
017 اصلاح کننده ها
018 به حوزه
019 بهینه سازی سریع
020 نرمال وزنه برداری و گروه های هموار سازی
021 ایجاد یک مدل پلی بالا
022 UV Undrapping
023 اسپلین
024 بولی
025 مواد سریع
026 رنگهای راس
027 اتصال و جدا کردن
028 میانبرهای مفید
029 ابزارها و تکنیک های اضافی
02 قسمت 2:
001 ایجاد دنده های ما part1
002 ایجاد چرخ دنده های ما part2
003 ایجاد Gears Part3
004 UV بازپرداخت Gears Part1
005 UV بازپرداخت قسمت 2- Timelapse
006 UV باز کردن Gears Part3
Switching to Blender for game artists
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مبانی فریمورک های Front-End برای برنامه نویسان پیشرفته
یک کسب و کار عالی را بر پایه چاپ بر اساس تقاضا بسازید
ساخت نوشته های سه بعدی در Procreate
یادگیری (Kubernetes + Docker) از یک متخصص DevOps
مایکروسافت اوت لوک : مهارت در مدیریت ایمیل، مخاطبین، جلسات، ملاقات ها و وظایف
ترید و معامله مالی غیر متمرکز یا همان Decentralized Finance در فضای آنلاین
طراحی و ترسیم پرسپکتو
راهنمای کامل مبتدی برای سنتز و طراحی صدا برای تولید و ترکیب موسیقی
یادگیری طراحی و نقاشی چهره انسان
نحوه ترسیم سر | ملزومات نقاشی فیگور بدن | نقاشی واقع بینانه