در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
جمع آوری کمک های مالی بخشی جدایی ناپذیر در ساخت یک سازمان غیرانتفاعی است. ارزش ها ، مأموریت و خدمات سازمان شما خودشان را نمی فروشند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران موفق باید روابط محکم را با اهدا کنندگان خود ایجاد ، مدیریت و حفظ کنند. در این دوره ، آکادمی جمع آوری کمک های مالی در دانشگاه ملی اهمیت فروش علت را به عنوان راهی برای باز کردن درهای سازمان شما بیان می کند. دریابید که چگونه می توانید از این الگوی جمع آوری کمک های مالی محور برای شناسایی و به دست آوردن اهدا کنندگان آینده نگر استفاده کنید ، یک ارائه مؤثر ایجاد کنید که سازمان شما را برجسته کند ، اعتراضات را برطرف کند و یک هدیه موفق بخواهد. یک شیرجه عمیق را به آنچه اهدا کنندگان را برای هدیه دادن انگیزه می دهد ، بگیرید و یاد بگیرید که چگونه با اهدا کنندگان خود روابط پایدار برقرار کنید تا موفقیت سازمان خود را برای سالهای آینده تضمین کنید.
توجه: این دوره توسط ایجاد شده است آکادمی جمع آوری کمک های مالی به همراه Madecraft. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
عنوان اصلی : Nonprofit Fundraising: Using Relationships to Drive Growth
سرفصل های دوره :
مقدمه:
فروش علت چیست؟
1. علت فروش:
سه مرحله فروش علت
چرخه علت فروش
فروش علت در مقابل جذب سرمایه سنتی
شما هر روز می فروشید
تبدیل شدن به یک جمع آوری کننده مالی متمرکز در آینده
2. بررسی اجمالی جستجو:
یافتن اهداکنندگان واجد شرایط
واجد شرایط بودن فرد بالقوه: M.A.D.D.E.N. تست
مدیریت داده های بالقوه
مدیریت اطلاعات بالقوه: طبقه بندی چشم انداز
مدیریت اطلاعات بالقوه: زمانبندی مخاطبین
مدیریت اطلاعات چشم انداز: اتوماسیون
استفاده از رسانه های اجتماعی برای یافتن مشتریان بالقوه
3. پیش رویکرد:
روش صحیح را از قبل پیش بگیرید
چک لیست اطلاعات اهداکنندگان
آماده شدن برای سوالاتی که هر اهداکننده می پرسد
تراک تلفنی شش مرحله ای
4. رویکرد :
اولین برداشت: برد یا شکست
انتخاب رویکرد مناسب: مکالمات معنادار
هدیه دادن به افراد بالقوه
ایجاد تأثیر قوی در رویدادها: قبل از آن
ایجاد تأثیر قوی در رویدادها: در طول
ایجاد تأثیر قوی در رویدادها: بعد از
5. نیاز به کشف:
قلب همه چیز
تکنیک های پرسشگری که باعث ایجاد اعتماد می شود
مکالمات گویا و معتبر
هنر گوش دادن
6. ارائه :
سه حقیقت
عناصر کلیدی ارائه
نمودار تاثیر با موفقیت ترسیم شد
ایجاد واحدهای اعتقاد
جعبه ابزار ارائه
7. رسیدگی به اعتراضات:
تعریف مجدد اعتراضات
انواع اعتراض اهداکنندگان
تکنیک های مذاکره در مورد اعتراضات
طرح شش مرحله ای
8. سوال:
یک چارچوب ذهنی نهایی
برخورد با طرد شدن
چه زمانی بسته شود
راهبردهای موثر بستن
9. سرپرستی:
حفظ اهدا کننده
به حداکثر رساندن اهداکنندگان فعلی
برنده مجدد اهداکنندگان
پیگیری اهداکنندگان
نتیجه گیری:
آینده بشردوستی
Nonprofit Fundraising: Using Relationships to Drive Growth
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.