در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید تجارت خود را مارک کنید و در یک بازار از قبل اشباع شده ایستادگی کنید؟ و از ارائه نام تجاری و آرم منحصر به فرد مطمئن نیستید؟
مارک تجاری راهنمای مورد نیاز شما است! ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه می توانید مارک تجاری خود را در 7 مرحله آسان ایجاد کنید. این راهنما به گونه ای طراحی شده است که تمام ابزارهای مورد نیاز خود را در یک فرمت مختصر و قابل درک در اختیار شما قرار می دهد که به تمام سوالات سوزان شما پاسخ می دهد و شما را به سمت مارک تجاری موفق می کند.
کارآفرینان جدید غالباً از همه غافل می شوند فرآیندهای مختلفی که برای ساختن یک برند باید طی کنند. راه حل مشکل شما چندان دشوار نیست. شما از طریق یک فرایند مترقی که در هر فصل به شما منتقل می شود ، به لایه مرتفع بعدی برند تجاری خود منتقل می شوید. شما هنر داستان پردازی را برای بهبود ارتباطات تجاری یاد خواهید گرفت ، و همچنین موارد اساسی مانند طراحی آرم ها و بیانیه های مأموریت را برای برند خود خواهید آموخت. از شما می خواهد که فکر کنید و در نظر بگیرید که چگونه در حال حاضر استراتژیک هستید. این به شما کمک می کند تا مکان خود را ارزیابی کنید و به عنوان یک فرد ، به عنوان یک فرد ، باید آن را تغییر دهید تا آن را به سطح بعدی فشار دهید.
در یک قالب مرجع مرحله به مرحله جامع ، هر فصل با یک عنصر خاص مطابقت دارد مارک تجاری سازمان شفاف ، پیگیری و مراجعه به مناطقی را که هنوز هم در هنگام رفتن احساس سردرگمی می کنید ، ساده می کند. این راهنما با نمونه های منسجم کامل است تا به شما در تمایز بین هر عنصر کمک کند و آنها را به حافظه بلند مدت خود وارد کنید.
شما یاد خواهید گرفت:
برای کمک به شما در این سفر دستیابی به هدف تبدیل شدن استراتژیست برندسازی ، این راهنما بسیاری از نمونه ها و استراتژی های عملی را طی می کند. همانطور که خود را برای رشد فشار می دهید ، خواهید فهمید که تجربه های زیادی که قبلاً داشته اید وجود دارد که به تدوین توانایی شما در ایجاد مارک تجاری موفق کمک می کند. بیایید شروع کنیم!
عنوان اصلی : Business Branding: 7 Easy Steps to Master Brand Management, Business Communication & Storytelling
سرفصل های دوره :
1. مقدمه - برند تجاری
2. مرحله 1 - هدف از برند را مشخص کنید
3. مرحله 2 - مخاطب هدف خود را تعیین کنید
4. مرحله 3 - در مورد رقبای برند خود تحقیق کنید
5. مرحله 4 - بیانیه ماموریت خود را آماده کنید
6. مرحله 5 - نام تجاری و آرم خود را توسعه دهید
7. مرحله 6 - یک داستان برند بسازید
8. مرحله 7 - نام تجاری خود را به بازار عرضه کنید
9. نتیجه گیری - برند تجاری
Business Branding: 7 Easy Steps to Master Brand Management, Business Communication & Storytelling
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.