در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یک دوره مقدماتی مبتنی بر پروژه برای هنرمند گرافیک 3D مشتاق.
در این سری از درس ما اصول شبیه سازی 3D را پوشش خواهیم داد تا به شما در درک اولیه از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده در صنعت کمک کند.
قسمت 01: مقدمه ای بر تکنیک های شبیه سازی 3D
Part 02: پروژه دومینو
قسمت 03: پروژه ماز
عنوان اصلی : A Beginner’s Guide to 3D Simulation in Cinema 4D
سرفصل های دوره :
1. معرفی
2. مرور کلی: cloners
3. مرور کلی: Cloners Cont
4. مرور کلی: زمینه های کارآمد
5. Dominos: مدل سازی 3D
6. Dominos: Cloner
7. Dominos: دینامیک
8. Dominos: رندر
9. پیچ و خم: کلونر
10. پیچ و خم: مدل سازی
11. پیچ و خم: پالایش
12. پیچ و خم: بافت
13. پیچ و خم: رندر
A Beginner’s Guide to 3D Simulation in Cinema 4D
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.