در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا تاثیر AI را در یک استراتژی کسب و کار به اندازه کافی درک می کنید تا نقش فعالانه ای در تبدیل سازمان خود داشته باشید؟ اگر شما می توانید برخی از کمک ها را در این زمینه استفاده کنید، Instructor Anil Gupta شما را پوشش داده است. در این دوره، او به شما نشان می دهد که چگونه راه اندازی ابزارهای AI می تواند مزیت رقابتی شرکت شما را افزایش دهد و به شما کمک کند تا از رقابت خود به شما کمک کنید. آنیل توضیح می دهد که AI چیست و چگونه در محصولات و خدمات مستقر شده است. او بر اهمیت داده ها برای توسعه الگوریتم های AI و همچنین مفاهیم یادگیری ماشین می رود. Anil پوشش می دهد که چگونه AI را می توان برای جمع آوری اطلاعات بازار، بهبود توصیه های محصول، و ارائه خدمات دیجیتال شخصی تر است. او نحوه استفاده از AI را توصیف می کند تا شبکه زنجیره تامین را کارآمدتر، پاسخگو و انعطاف پذیر تر کند، و همچنین نحوه افزایش AI می تواند افزایش و اثربخشی وظایف HR سنتی را افزایش دهد. آنیل همچنین اخلاق ابتکارات استراتژیک AI را مورد بحث قرار می دهد.
عنوان اصلی : Artificial Intelligence and Business Strategy
سرفصل های دوره :
مقدمه:
استفاده از AI برای مزیت رقابتی شما
1. معرفی به AI:
هوش مصنوعی چیست؟
تاریخچه مختصر AI و آینده احتمالی آن
چگونه Google AI را برای ایجاد ارزش کاربر انجام می دهد
2. ساخت شرکت یک دستگاه AI:
ساخت یک خط لوله داده قوی
انواع مختلف الگوریتم های یادگیری ماشین
آموزش یک مدل AI
3. استقرار AI برای ایجاد مزیت Onstage:
با استفاده از AI برای تحقیقات بازار عمیق تر
با استفاده از AI برای تقسیم بندی بازار بیش از حد
استفاده از AI برای رانندگی نوآوری محصول
4. استقرار AI برای ایجاد مزیت پشت صحنه:
استفاده از AI برای مدیریت شبکه زنجیره تامین
با استفاده از AI برای مدیریت عملیات داخلی
با استفاده از AI برای مدیریت منابع انسانی
5. اخلاق AI و داده ها:
تصمیم گیری با ماشین آلات: معضلات اخلاقی
محافظت از خطرات تعصب الگوریتمی
کاهش تاثیر منفی AI در شغل
6. از ایده ها به اقدامات:
از ایده ها به اقدامات
Artificial Intelligence and Business Strategy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.