در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Obi-Wan یکی از شخصیت های مورد علاقه من تمام وقت است، بنابراین واقعا خوب بود که زمان را برای ساخت این پرتره 3D داشته باشیم. مجسمه سازی شده در Zbrush، بافت در Mari با استفاده از نقشه های TexturingXyz، Lookdev و روشنایی در مایا / آرنولد در یک خط لوله رنگ Aces، و تولید مو با استفاده از Xgen.For هر کسی که علاقه مند به گردش کار من است؛ من در حال حاضر یک سری آموزشی آموزشی را پوشش می دهم که مجسمه سازی، بافت، Lookdev، Lighting و Xgen را پوشش می دهد، که من در هفته های آینده آزاد خواهم شد.
عنوان اصلی : Obi Wan Kenobi Realistic Cg Character by Adam O'Donnell
سرفصل های دوره :
01 Consportary:
001 مجسمه سازی یک شباهت در zbrush
002 با استفاده از جابجایی texturingxyz
003 جزئیات مجسمه سازی در zbrush
004 پارچه مجسمه سازی و صادرات نقشه های جابجایی در Zbrush
005 روشنایی و راه اندازی Lookdev
006 ایجاد نقشه های پوستی در ماری
007 ایجاد یک شیدر پوست واقع گرایانه در مایا آرنولد
008 ایجاد چشم های واقع بینانه در مایا آرنولد
009 ایجاد مژه و ابرو در Xgen
010 ایجاد موهای واقع گرایانه در Xgen for Maya
011 ایجاد موی ریش در Xgen for Maya
02 فرآیند کامل:
001 قسمت 01 مرحله 01 بلوک (طول کامل)
002 قسمت 01 مرحله 02 Likeness (طول کامل)
003 003 قسمت 01 مرحله 03 جزئیات کوچکتر (طول کامل)
004 قسمت 02 مرحله 02 نقشه برداری UV (طول کامل)
005 قسمت 02 stage02 r3dswrap قسمت 01 (طول کامل)
006 قسمت 02 مرحله 03 zbrush پاکسازی (طول کامل)
007 قسمت 02 stage04 r3dswrap part02 (طول کامل)
008 قسمت 02 مرحله 05 Mari Cleanup (طول کامل)
009 قسمت 03 stag01 جزئیات مجسمه سازی (کامل)
010 قسمت 04 stage01 پارچه مجسمه سازی (کامل)
011 Part 04 stage02 possing (کامل)
012 قسمت 04 stage03 clothdetailing (تمام طول)
013 Part 04 stage04 راه اندازی Aces for Maya Mari و Nuke
014 قسمت 09 ایجاد eyeslashes و ابرو در Xgen (طول کامل)
015 قسمت 10 ایجاد موی واقعی در Xgen (طول کامل)
Obi Wan Kenobi Realistic Cg Character by Adam O'Donnell
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.